Datasmurf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Nei, svarte faen! Jeg hater at jeg er som jeg er, har ikke vært noe særlig på skolen og har ca ikke prata med noen i klassen i år, nå er det nye grupper til hva enn vi holder på med, og jeg er ikke med på noen av de. Faen, jeg er en idiot >< Og med min flaks, så ender jeg på gruppa som skal filme i helga, men i helga skal jeg hjem for to bursdagsselskap og forumtreff :| Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Proxy <3 Og hvordan kommer man seg til en proxy? Jo via skolens egen proxyserver, som all netttrafikk går gjennom.. Så med andre ord får vi sett hvem som går inn og bruker proxysider og adressene som proxyen peker videre til. Og uansett dersom folk bruker proxy, så betyr det at de er redd for å bli oppdaget i det de driver med. =) Endret 4. februar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ah, ikke vet jeg. Jeg slutta å tenke over hvordan slikt fungerer da jeg strøyk fagbrevet i IKT, ble utbrent og tok pause fra PC i en måned og fortrengte (ikke med vilje!) alt jeg hadde lært. Og siden har jeg ikke orka å lære meg det igjen. Nå bare spiller jeg og er fornøyd med det <3 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Læreren sa at vi hadde ti minutter friminutt, nå har det gått en halv time, og hun er enda ikke her Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gah. Jeg er fucked. På lørdag må jeg til Stiklestad for å filme kortfilm. Jeg aner ikke åssen jeg kommer meg dit engang! Jeg er på Orkanger om morgenen og i Trondhjem på kvelden. Pes >< Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gah.Jeg er fucked. På lørdag må jeg til Stiklestad for å filme kortfilm. Jeg aner ikke åssen jeg kommer meg dit engang! Jeg er på Orkanger om morgenen og i Trondhjem på kvelden. Pes >< Hahaha!!! Du får si at det er like umulig som at du går ned 30 kilo over helga da vet du Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hmm ... Sant, føler jeg stryker hele greia >< Men søstersens bursdag, samt forumtreff er viktigere enn skole. I alle fall førstnevnte. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hmm ...Sant, føler jeg stryker hele greia >< Men søstersens bursdag, samt forumtreff er viktigere enn skole. I alle fall førstnevnte. Du får si at alle andre dager enn Lørdag funker!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Alternativt kan du filme et annet sted som om det skulle ha vært på Stiklestad Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skolen har planlagt overvåkning av hva vi elever gjør på pc-en....Akkurat det samme her Proxy <3 Og hvordan kommer man seg til en proxy? Jo via skolens egen proxyserver, som all netttrafikk går gjennom.. Så med andre ord får vi sett hvem som går inn og bruker proxysider og adressene som proxyen peker videre til. Og uansett dersom folk bruker proxy, så betyr det at de er redd for å bli oppdaget i det de driver med. =) Gogo mobilt bredbånd og VPN! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hmm ...Sant, føler jeg stryker hele greia >< Men søstersens bursdag, samt forumtreff er viktigere enn skole. I alle fall førstnevnte. Du får si at alle andre dager enn Lørdag funker!!! Vel, de gjør jo ikke det heller. I dag og på søndag funker, i morra må jeg hjem, fredag er det et selskap og lørdag et annet Egilanso, vel, det er en gruppeoppgave, og jeg er vel b-foto eller prod.ass eller noe siden jeg er uvitende, men likevel ... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Yeye, da var det matteprøve... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 *poke* Gigglelolz? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skal ta sprøyte nå. HJALP! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skal ta sprøyte nå. HJALP! ZOMG!! Don't die!!! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det går ann å nekte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dør man,så dør man. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 *poke* Gigglelolz? Jeg kjeder meg og har vondt i fingertuppene etter for mye Braid og Castle Crashers. Du gjør da? Skal ta sprøyte nå. HJALP! Bare slapp helt av og ikke trekk deg tilbake når du kjenner nåla stikke. Da må du ta den på nytt, som Danielzu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg