Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Men nå er jeg advart, så nå vet jeg jo at det er deg, om senga mi forsvinner. Og da kan jeg jakte på deg, og ta tilbake senga mi, og ta med din seng i samme slengen. ^^

Det er akkurat det som er skummelt, jeg våkner av enten utrolig lite eller aldri.. o.O Folk kan rope og prate til meg og jeg sover like godt.. Men om mobilen min ringer.. selv på lydløs våkner jeg med en gang :ohmy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Åja, men tving han til å voldta henne isteden. Carina har lyst til å bli tante.

Nei, Dismayed vil bli mamma. Hun er verpesjuk, jeg bare vet det. ^^

Edit: Det ble feil. Jeg mente ikke at min lillebror skulle voldta henne i stedet. xD

ÅJODA! Det var akuratt det du mente, din syke sau! Og jeg er sikker på at hun er desperat nok. Altså ikke desperat etter å få seg noe (eller kanskje, hvem vet? jeg vet uansett at hun holder på med tanta si etter skolen), men deperat nok etter å få seg en unge at hun kunne voldtatt en gutt som er "mye" yngre.

Lenke til kommentar
Men nå er jeg advart, så nå vet jeg jo at det er deg, om senga mi forsvinner. Og da kan jeg jakte på deg, og ta tilbake senga mi, og ta med din seng i samme slengen. ^^

Det er akkurat det som er skummelt, jeg våkner av enten utrolig lite eller aldri.. o.O Folk kan rope og prate til meg og jeg sover like godt.. Men om mobilen min ringer.. selv på lydløs våkner jeg med en gang :ohmy:

Altså. For min del må du gjerne våkne mens jeg stjeler tilbake senga mi, og stjeler din. Jeg hadde tenkt å ducktape deg til veggen uansett. ^^

Lenke til kommentar
Hah, jeg er sterk. oO

Tja.. Husker du fortalte om at du fikk vondt når du ble sint og slo på vegger og det som er, mens jeg derimot klarte å skade det jeg slo på, og skade meg selv o.O Det betyr at jeg skal klare overmanne deg, selv om jeg er redd for at jeg fort har tatt skade av den ekstreme bitingen din..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Hah, jeg er sterk. oO

Buuuuuuuuuuuullshiiiiit!

Eeey!

At du er sterkere/sleipere betyr ikke at jeg ikke er sterk! oO

Jeg er ikke sterkere enn deg, det er bare noe du innbiller deg. Oo Men det betyr ikke at du er sterk fordiom. :p

Lenke til kommentar
Hah, jeg er sterk. oO

Tja.. Husker du fortalte om at du fikk vondt når du ble sint og slo på vegger og det som er, mens jeg derimot klarte å skade det jeg slo på, og skade meg selv o.O Det betyr at jeg skal klare overmanne deg, selv om jeg er redd for at jeg fort har tatt skade av den ekstreme bitingen din..

Biting? Meg?

La meg sitere gaysirprofilen min:

"Jeg biter ikke. Jeg blir bitt.". (Nei,jeg har ikke telling på antall slibrige svar).

Altså. Jamen. Åeeeeee. oO

Jeg kunne tatt den der "lukter denne kloroform" tingen på deg. ^^

Jeg er ikke sterkere enn deg, det er bare noe du innbiller deg. Oo Men det betyr ikke at du er sterk fordiom. :p

Neida, du finnes jo ikke sterk! xD

63BlackSheepDM_468x290jpg.jpg

Fant forresten et skjønt bilde av Nie.. :)

Jada, jeg er litt morgengretten til tider...

Trenger ikke mobbe av den grunn. :cry:

Lenke til kommentar
Biting? Meg?

La meg sitere gaysirprofilen min:

"Jeg biter ikke. Jeg blir bitt.". (Nei,jeg har ikke telling på antall slibrige svar).

Altså. Jamen. Åeeeeee. oO

Jeg kunne tatt den der "lukter denne kloroform" tingen på deg. ^^

Sauer biter, så enkelt er det. :)

Ja, det hadde kanskje funket, men nå er jeg jo klar over det om noen skulle gjøre et forsøk på det!

Mobbe? Jeg sa jo du var skjønn!

Endret av Aalton
Lenke til kommentar
Sauer biter, så enkelt er det. :)

Ja, det hadde kanskje funket, men nå er jeg jo klar over det om noen skulle gjøre et forsøk på det!

Mobbe? Jeg sa jo du var skjønn!

Sauer biter? FORDOMMER!

Noen sauer liker ikke biting i det hele tatt, andre liker å bite, og noen liker å bites. Noen vet ikke hva de liker. Men det er variasjoner, ikke alle er like! Ikke døm en hel dyregruppe! xD

Jeg kaster bare en glemmeformel på deg, verre er det ikke. ^^

*Harry Potter-geek*

Yeah, mobbe. x)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Neida, du finnes jo ikke sterk! xD

Faktisk ikke. Oo Jeg bare bruker sleipe triks, og er litt sta. :p

Lenke til kommentar
Faktisk ikke. Oo Jeg bare bruker sleipe triks, og er litt sta. :p

"Litt sta" my ass. x)

Fordommer, kanskje.. Okei, da vet at jeg kan bite deg og du ikke prøver på noe skummelt :)

Haha, *kaste en huskeformel på seg selv* Så lett var det ikke å få meg til å glemme..

DET skal du ikke være for sikker på. *se skummel ut*

Altså. Det ekke logisk. Hvorfor kaste en huskeformel når du ikke vet at du har glemt? oO

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...