Programvare Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Utrolig deilig å legge seg klokka 10. Spratt regelrett opp av senga i dag. For en følelse. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Faen, er klokka sju alt? Ja ja. Prøve å døgne, eller bli helt ødelagt? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Døgn. Legger du deg nå og sover noen få timer, blir du jo helt zombie når du våkner. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Utrolig deilig å legge seg klokka 10. Spratt regelrett opp av senga i dag. For en følelse. Kan jeg tenke meg, la meg ganske tidlig i natt (1:00) men er så og si skutt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vi skal ha polio-vaksine på skolen idag. OH NOOOOEEES! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Polio-vaksine? Det har jeg ikke hørt om på lenge, tror vi tok den i 4. eller noe. En gang på nittitallet i alle fall Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tror man skal ta den hvert 10. år. Og hvis du ikke har tatt den, så får du polio. Og det burde være ganske flaut, da du blir den første på ca. 60 år som får det. Neida, ærlig talt så aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tror man skal ta den hvert 10. år. Og hvis du ikke har tatt den, så får du polio. Og det burde være ganske flaut, da du blir den første på ca. 60 år som får det. Flaut? Neh. Tøft å få slike skjeldne retro-sjukdommer da. Mårn mårn forresten. Faen så tungt det var å stå opp i morges. Flott temperatur under dyna, men over var det sikker 10grader. Herlich med iskalde klær og når jeg kommer ut så snør det tiddelibom. Men men. Man overlever Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Wiciwato, ha ha Jeg blir ikke syk. Vel, vanligvis ikke, en gang hvert andre eller tredje år stort sett, men da er det skikkelig også. Utslått i noen uker og går ned ni-ti kg ^^ Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Utrolig deilig å legge seg klokka 10. Spratt regelrett opp av senga i dag. For en følelse. +1! Vel, sovna ikke før 11 da... Men likevel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det er kjedelig å skrive om amanita muscaria. I alle fall når du har skrevet alt det gøye og bare har igjen å skrive tørre fakta Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skolen har planlagt overvåkning av hva vi elever gjør på pc-en.... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skolen har planlagt overvåkning av hva vi elever gjør på pc-en.... Haha, da ender lærerne opp her inne da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skolen har planlagt overvåkning av hva vi elever gjør på pc-en.... Det er jo derfor jeg sitter her inne hele tia. Undercover Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skolen har planlagt overvåkning av hva vi elever gjør på pc-en.... Haha, da ender lærerne opp her inne da Ja, de ser vel på hva jeg gjør og tenker "Oii diskusjon.no, det så gøy ut!" Det er jo derfor jeg sitter her inne hele tia. Undercover *Gjemme seg for* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skolen har planlagt overvåkning av hva vi elever gjør på pc-en.... Haha, da ender lærerne opp her inne da Ja, de ser vel på hva jeg gjør og tenker "Oii diskusjon.no, det så gøy ut!" Hadde bare vært Epic med lærere innpå her da Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Snart bærer det på universitetet for å jobbe med prosjektarbeid igjen. Glad for at det er helg snart. Mulig jeg unner meg en burger i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg