Stoop kid Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Navnet Sean William Scott burde være allmennkunnskap nå. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette blir nok en slaffings-søndag. Mulig jeg orker å dra på kamp. Bytt ut det med Band-Camp du Band-Camp?Jeg får assosiasjoner med den american pie-historien der hun stakk en fløyte opp i det aller helligst.. Joda... Helt riktig, og han som spiller stifler knulla en fløyte Han der fyren kan ikke måle seg med "the stiffmeister". Han ser maks slask ut! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Æsj, jeg vil ikke legge meg. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bah, jeg må legge meg; skal visst på jobb i morgen. Så da får jeg ikke vært med Aidskake når hun skal pierce seg i morgen =/ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Svikter =( Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vet =( Men var krise på jobben. Fy fader som øret mitt verker =( Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Sånn går det når du stikker nåler igjennom og setter i metall når det er minusgrader. Velkommen i klubben! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Plutselig glad jeg bare har den ene piercingen jeg har jeg. Og den er som regel innenfor minst to lag klær når jeg er ute. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Sure og kalde piercinger er et helvete. Øra mine blir helt lilla i det været her. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jea, vet det Ida.. Men sånn går det. De ble jo søte ^^ Eller hva? Kjækt med mat i dag også. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 De ble flotte, fikk lyst på sånn sjæl. Mat er stort sett digg. Sushi passer pokker meg 24/7 365 dager i året. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Knis ^^ Ja, enig der. Ta det igjen en dag snart! Blir for lenge mellom hver dag. Må ta en kosehelg hos meg igjen snart og. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Sjæl ass! Nå må jeg hoppe i loppekassa. Natta søtnos + DNFK! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gah. Jeg har ikke godt av å ha X360. Sier jeg skal se film, ender opp med å game. Sier jeg skal logge på WoW, ender opp med å game LEGO Batman i stedet. Sier jeg skal sove, ender opp med å spille Bejeweled 2 i timesvis. Sier jeg skal på skolen, ender opp med å game ... Uff Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Haha, kos da Legg meg til på X360 da xD GT=Mathiassky :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja, sitter her og rister. Vet ikke hvorfor. Har ikke hatt i meg noe særlig med verken suffer eller koffein Bare spilt Xbox siden ni-titiden i går aften Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg