CypheroN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Astronomi er nok ikke noe for meg. Sånn sett synes jeg det blir for kjedelig, men Space Exploration, aliens og futurism og lignende opptar meg svææært mye. Men lysår, mars og venus bryr meg mitt i anus. Hohoi. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Men lysår, mars og venus bryr meg mitt i anus. Hohoi. Golden combo! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 You say potato, I say potato. You say tomato, I say tomato You say potato. I say fuck you. Lars har skjønt det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Burde vel egentlig skrevet " - bryr meg mitt i Venus". Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Burde vel egentlig skrevet " - bryr meg mitt i Venus". I'm your Venus, I'm your fire At your desire Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Astronomi er nok ikke noe for meg. Sånn sett synes jeg det blir for kjedelig, men Space Exploration, aliens og futurism og lignende opptar meg svææært mye. Men lysår, mars og venus bryr meg mitt i anus. Hohoi. Er ganske fun hvis du tripper på rette tingen da. Husker jeg så n eller annen dokumentar om verdensrommet om wicked protonstjerner og helle pakka, det var ufattelig tøft. Dog, skal sies jeg sitter inne med litt astronomi-interesse ifra fattern da som har bygget egen stjernekikkert osv..så..jah.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Den "har en astronaut i magen"-barndomsfølelsen har jeg aldri hatt, desverre. Jeg er nok litt spesiell. Og det mener jeg. Mens alle gikk på fotball når vi var små, så gikk jeg på teaterskole. >_> Endret 3. februar 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 I'm your Venus, I'm your fire At your desire Du vet at Jimi Hendrix gjorde de strofene awesome? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Den "har en austronatt i magen"-barndomsfølelsen har jeg aldri hatt, desverre. Jeg er nok litt spesiell. Og det mener jeg. Mens alle gikk på fotball når vi var små, så gikk jeg på teaterskole. "austronatt"? Luls. Fotball er elendig trening, så det var egentlig til det beste. Hadde jeg levd livet på nytt ville jeg trent styrke og turn i ungdomsåra. Edit: Og lært meg dansing, så jeg kan danse annet enn "ironisk" og "robot" uten å se ut som en idiot. Endret 3. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 "austronatt"? Luls. Haha :!: På tide å legge seg ser man! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Lurer på jeg skal se en episode av X-files elle legge meg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Legg deg,er intet å sitte opp for. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Med mindre du ikke er trøtt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kan jo hende han faktisk er trøtt siden han tyr til x-files Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kan jo hende han faktisk er trøtt siden han tyr til x-files Får til å sovne av det Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Lucid dreaming, anyone? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Lucid dreaming, anyone?Aldri greid det, dessverre... Hadde vært kult å oppleve det. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette blir nok en slaffings-søndag. Mulig jeg orker å dra på kamp. Bytt ut det med Band-Camp du Band-Camp?Jeg får assosiasjoner med den american pie-historien der hun stakk en fløyte opp i det aller helligst.. Joda... Helt riktig, og han som spiller stifler knulla en fløyte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg