b-real Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Han heter Hermann, men han ER en herreman.You say potato, I say potato. You say tomato, I say tomato Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) You say potato, I say potato. You say tomato, I say tomato You say potato. I say fuck you. Endret 3. februar 2009 av Lars Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 You say potato, I say potato. You say tomato, I say tomato You say potato. I say fuck you. Say my name... Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Apropos 2001: http://www.vimeo.com/2940543 Haha! Ingenius! Skumle hunden. o0 EDIT: Har den i JPG. Endret 3. februar 2009 av Binko Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hehe.. Etter all quotinga fra 2001 og at folk prata om det så sitter jeg og ser youtubesekvenser fra filmen nå. Må se den asap! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hat meg men jeg syns ikke 2001 var noe særlig egentlig. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Skjegg eller ikke? SKJEGG! Definitivt. Trodde først det var et filmsitat. Min tur: En dag blir du usynlig. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hat meg men jeg syns ikke 2001 var noe særlig egentlig. Agreed. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hat meg men jeg syns ikke 2001 var noe særlig egentlig. Det synes ikke jeg første gang heller. Det som er rart er at 2001 gjorde meg mer glad i sci-fi. Jeg er stor fan av visuel kreativitet og flotte space-sekvenser, så med full lyd og HD traff den meg mitt i hjertet. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hat meg men jeg syns ikke 2001 var noe særlig egentlig. Det synes ikke jeg første gang heller. Blir nok aldri mer enn første gang for meg. Drittkjedelig film. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Blir nok aldri mer enn første gang for meg. Drittkjedelig film. Uff.. jeg får vondt i hjertet. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Glemte at jeg har masse Stargate episoder jeg må se. Glemmer det alltid, ellers så er det de forbanna leksene som er i veien. Får vel da de i natt tenker jeg meg, I haz no pleasure taim edit: mener ikke å klage Endret 3. februar 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) In before "du forsto den ikke": Jeg forsto nok første visning, selv om jeg ikke tok alt, og leste meg opp til det resterende etterpå. Vil jeg ha flotte scener slenger jeg heller på Blade Runner. Endret 3. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Stargate går forran lekser, jeg trodde alle visste det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nå er vi bra grusom here Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vel, å forstå 2001 helt er det vel ingen som kan enda. Den siste sekvensen er jo beyond alt, og ikke lett å ta med en gang. Men seriøst, synes du ikke dette er pent å se på? Spesielt på en stor HD-skjerm. Eller hva med denne? OG BTW. Faen. Det snør. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Men seriøst, synes du ikke dette er pent å se på? Spesielt på en stor HD-skjerm. Eller hva med denne? Enig. Trenger ikke trykke på linken engang, jeg synes verdensrom-bildene var fine. Å forstå en film trenger ikke å bety at man kan løse det uløselige. Dersom man får med seg problemformuleringen eller til en viss grad skjønner hvilken retning det fører ut i, så har man jo "forstått" filmen, sant? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvis en er på en syretripp kanskje? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvis en er på en syretripp kanskje? Å se det der er bedre enn noe annen rus du kan få. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Om Junior presser på i buksa nå, så burde du kanskje begynne med astronomi som hobby? Verdensrommet, og en haug av vakre planeter finnes her i virkeligheten også. For meg er gatebildene i Blade Runner utrolige. Synes det urbane appellerer mer til meg stilmessig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg