L4r5 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 @Lars 1. Kun på norsk 2. Ikke gjenta filmer oftere enn.... 3-5 poster? 3. Helst en så direkte oversettelse som mulig 4. Sidemål er ekstra sviende buttsmack. 5. Nakenbilde av Anfall som premie Hvis du får overtalt anfall til den siste så er du god Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Åh var det regler her? Jeg bare oversatt sitater jeg Ingen som merket at flere av mine var fra "Il Buono, il brutto, il cattivo" da, jeg er skuffet. Å joda, se innlegget mitt over her Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye. 1: filmen er allered tatt 2: du glemte å ta den på norsk Åh var det regler her? Jeg bare oversatt sitater jeg Ingen som merket at flere av mine var fra "Il Buono, il brutto, il cattivo" da, jeg er skuffet. Jeg har minst to fra Tropic Thunder Hvis du får overtalt anfall til den siste så er du god:p Pft, smal sak. Edit: Menneh, da måtte jeg stikke, lager eventuelt en tråd i morra i Lek/humor/whatever seksjonen, så får dere tullebomser kose dere i mens, og hvis noen lager en tråd i mellomtia er det ikke såååååå farlig lizm. Koz og kLemz Kniz. Endret 3. februar 2009 av NiXx Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nei, skal jeg sette på 2001 tro? Så lenge siden jeg har sett den og HAL-sitatene lokket meg inn på tanken. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette blir nok en slaffings-søndag. Mulig jeg orker å dra på kamp. Bytt ut det med Band-Camp du Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nei, skal jeg sette på 2001 tro? Så lenge siden jeg har sett den og HAL-sitatene lokket meg inn på tanken. Fy faen, tenkte akkurat samme. Har den glitrende i DVD-hylla, kun sett den 2-3 ganger. Må definitvt ta gjensyn snart, helga eller noe. Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Så får vi se en tråd anytime soon? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette blir nok en slaffings-søndag. Mulig jeg orker å dra på kamp. Bytt ut det med Band-Camp du Band-Camp?Jeg får assosiasjoner med den american pie-historien der hun stakk en fløyte opp i det aller helligst.. Joda... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 @Lars 1. Kun på norsk 2. Ikke gjenta filmer oftere enn.... 3-5 poster? 3. Helst en så direkte oversettelse som mulig 4. Sidemål er ekstra sviende buttsmack. 5. Nakenbilde av Anfall som premie *kremte* Tror vi sender vinneren på et cruise med masse spermhvaler istedet. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nei, skal jeg sette på 2001 tro? Så lenge siden jeg har sett den og HAL-sitatene lokket meg inn på tanken. Fy faen, tenkte akkurat samme. Har den glitrende i DVD-hylla, kun sett den 2-3 ganger. Må definitvt ta gjensyn snart, helga eller noe. 2001 på BD er fantastisk. Kubrick<3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 *kremte* Tror vi sender vinneren på et cruise med masse spermhvaler istedet.I've got your spermwhale right here, honey! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Så får vi se en tråd anytime soon? Som NiXx sa: "Menneh, da måtte jeg stikke, lager eventuelt en tråd i morra i Lek/humor/whatever seksjonen, så får dere tullebomser kose dere i mens, og hvis noen lager en tråd i mellomtia er det ikke såååååå farlig lizm. Koz og kLemz Kniz. " Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 *kremte* Tror vi sender vinneren på et cruise med masse spermhvaler istedet.I've got your spermwhale right here, honey! Hermann er ingen spremhval! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hermann er ingen spremhval!Hva er han da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 En høflig herremann som reiser seg når damene går fra bordet. Skjønner ikke at du kan sammenligne han med en spermhval Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Trodde ikke han het hereman jeg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg får assosiasjoner med den american pie-historien der hun stakk en fløyte opp i det aller helligst..Joda... Jeg får nøyaktig de samme assosiasjonene.. American pie filmene har ødelagt menneskehetens syn på band-camp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Han heter Hermann, men han ER en herreman. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er en skam for mennskeheten...HVOR SKAL DET ENDE? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Apropos 2001: http://www.vimeo.com/2940543 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg