Snurreleif Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Du gjør at tisse-lagern min k-k-kiler.LØP, Forest. LØP! Dekk meg slapp-pikk jævler! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Bare to ting kommer fra Texas. Okser og homser. Så, vis meg hornene dine, Billy. Vis meg hornene dine. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Eg vil gje han eit tilbod han ikkje lyt avslå Jeg skal kjæle med ballene, stryke skaftet, jobbe med pipa og svelge sausen. Kom over hit kompis! så setter vi i gang! Bare to ting kommer fra Texas. Okser og homser. Så, vis meg hornene dine, Billy. Vis meg hornene dine. Vis meg pengene! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Du får ikke passere! Snakker du til meg? Jeg spør snakker du til meg? Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 -Ser dykk snart, id.. ids.. idsi.. -Idiotar. Den er til deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Okay dere. Nå må jeg gi meg. Du er for god for meg, NiXx. Endret 3. februar 2009 av Lars Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Snakker du til meg?Jeg spør snakker du til meg? Jeg hadde ikke tenkt til å fortelle dette. Jeg har hørt på utsendingssignalet og jeg, uhh, tror jeg har gjort en tabbe med oversettelsen. Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Okay dere. Nå må jeg gi meg. Du er for god for meg, NiXx. Jeg liker store feite menn som deg. Dere lager mer lyd når dere faller. Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Dave, denne samtalen fører ikke noe sted. Farvel. Endret 3. februar 2009 av Binko Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Okay dere. Nå må jeg gi meg. Du er for god for meg, NiXx. Yo drittsekker! Denne mammaknullærn er dau! Seriøst, vi burde lage en tråd om dette eller no. -Ser dykk snart, id.. ids.. idsi..-Idiotar. Den er til deg. Du er så klok, du er som en miniatyr-buddha, dekket av hår. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye. 1: filmen er allered tatt 2: du glemte å ta den på norsk Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg vet. Jeg endret. Kan jeg spille igjen kan jeg spille igjen kan jeg spill- *legge på mynt* Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Snakker du til meg?Jeg spør snakker du til meg? Jeg hadde ikke tenkt til å fortelle dette. Jeg har hørt på utsendingssignalet og jeg, uhh, tror jeg har gjort en tabbe med oversettelsen. Noen har syltet radaren! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Seriøst, vi burde lage en tråd om dette eller no.Sa det tidligere i dag også. Du kan få æren av å lage tråden. Men vi må ha noen regler. Som at det kun er lov å poste på norsk. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 @Lars 1. Kun på norsk 2. Ikke gjenta filmer oftere enn.... 3-5 poster? 3. Helst en så direkte oversettelse som mulig 4. Sidemål er ekstra sviende buttsmack. 5. Nakenbilde av Anfall som premie Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 -Ser dykk snart, id.. ids.. idsi..-Idiotar. Den er til deg. Hell Yeah Tuco @Lars 1. Kun på norsk 2. Ikke gjenta filmer oftere enn.... 3-5 poster? 3. Helst en så direkte oversettelse som mulig 4. Sidemål er ekstra sviende buttsmack. 5. Nakenbilde av Anfall som premie Blir aktiv i den tråden! Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye. 1: filmen er allered tatt 2: du glemte å ta den på norsk Åh var det regler her? Jeg bare oversatt sitater jeg Ingen som merket at flere av mine var fra "Il Buono, il brutto, il cattivo" da, jeg er skuffet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg