Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Vi sier dere har gode senger, men ikke riktig så god som min. Så er vi ferdig med den saken Bare hyggelig forresten, kom ikke på noe bedre for å gjøre deg glad.. Altså. Deres senger er gode, min er best. Sauer er konge. ^^ *klype i kinnet og snakke om hvor søt du er* Omg, jeg må tvinge min lillebror til å få unger, jeg passer perfekt som tante. ^^ Keltisk metal er ganske digg. Høres litt. Rart ut. oO Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Keltisk metal er ganske digg. Har ikke hørt noe av det jeg.. Noen eksempler på grupper som er ekstra bra? Altså. Deres senger er gode, min er best. Sauer er konge. ^^ *klype i kinnet og snakke om hvor søt du er* Omg, jeg må tvinge min lillebror til å få unger, jeg passer perfekt som tante. ^^ Det er jo akkurat der du tar feil, det er våres som er best, men din er er bare god Ja, kanskje du klarer det også? xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Altså. Deres senger er gode, min er best. Sauer er konge. ^^ *klype i kinnet og snakke om hvor søt du er* Omg, jeg må tvinge min lillebror til å få unger, jeg passer perfekt som tante. ^^ Du passer bedre til å være gammel bestemor hvis du skal fortsette å klype folk i kinnet. Oo Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Anfall, jeg har mer erfaring av at Tannleger klyper deg i kinnet enn bestemødre Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Det er jo akkurat der du tar feil, det er våres som er best, men din er er bare god Ja, kanskje du klarer det også? xD Min = Best. Og om du ikke passer munnen din nedkvalifiserer jeg sengen din til "god nok, men ikke god". x) Du passer bedre til å være gammel bestemor hvis du skal fortsette å klype folk i kinnet. Oo Neeeei, gamle tanter som klyper i kinnet. oO Men, når jeg tenker meg om. Kanskje jeg skal drøye med å bli tante. 13 er kanskje litt ungt til å bli far... x) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Anfall, jeg har mer erfaring av at Tannleger klyper deg i kinnet enn bestemødre Nei? De bare borrer tennene dine i hel, og sørger for at du har masse rare ting i munnen så det ikke skal være mulig å si at bedøvelsen ikke funket likevel. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Og om du ikke passer munnen din nedkvalifiserer jeg sengen din til "god nok, men ikke god". x) Det må du ikke gjøre! Da leier jeg en flyttebil og stjeler din! 13 er kanskje litt ungt til å bli far... x) Vel, det finnes tilfeller.. o.O Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Anfall, jeg har mer erfaring av at Tannleger klyper deg i kinnet enn bestemødre Nei? De bare borrer tennene dine i hel, og sørger for at du har masse rare ting i munnen så det ikke skal være mulig å si at bedøvelsen ikke funket likevel. Eller de trykker puppene opp i ansiktet på deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Men, når jeg tenker meg om. Kanskje jeg skal drøye med å bli tante. 13 er kanskje litt ungt til å bli far... x) Neida, det er jo den beste alderen. Tving han til å sjenke Sandra full for så å voldta henne. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Og om du ikke passer munnen din nedkvalifiserer jeg sengen din til "god nok, men ikke god". x) Det må du ikke gjøre! Da leier jeg en flyttebil og stjeler din! 13 er kanskje litt ungt til å bli far... x) Vel, det finnes tilfeller.. o.O HOLD DEG UNNA SENGA MI! O_O Jeg banker deg med en kjevle OG veska mi. oO Det finnes tilfeller. Men de har neppe en mental alder på 10. x) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Anfall, jeg har mer erfaring av at Tannleger klyper deg i kinnet enn bestemødre Nei? De bare borrer tennene dine i hel, og sørger for at du har masse rare ting i munnen så det ikke skal være mulig å si at bedøvelsen ikke funket likevel. Eller de trykker puppene opp i ansiktet på deg. Det også, men det er ikke akuratt noe å smile av. Oo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Tannleger er onde. Aalton, tja. Sjekk ut Cruachan. Tror det er keltisk metal. Det høres i alle fall sånn ut Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Eller de trykker puppene opp i ansiktet på deg. Denne erfaringen her jeg ikke, kan kanskje si dessverre også, men vet ikke helt om jeg tør. Det er hodet til Nie og de puppene kan være.. ja.. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Men, når jeg tenker meg om. Kanskje jeg skal drøye med å bli tante. 13 er kanskje litt ungt til å bli far... x) Neida, det er jo den beste alderen. Tving han til å sjenke Sandra full for så å voldta henne. Det er over mellom ham og Sandra. Hun hadde for strenge "foreldre" eller noe, så nå har han ett godt øye til Mariann. x) (Mariann er foresten lillesøsteren til Dismayed, for dem som lurte... xD) Det også, men det er ikke akuratt noe å smile av. Oo Jo? ^^ Denne erfaringen her jeg ikke, kan kanskje si dessverre også, men vet ikke helt om jeg tør. Det er hodet til Nie og de puppene kan være.. ja.. Altså. Puppene til tannlegedama er naaais. ^^ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nie: Men det du ikke vet er at jeg stjeler den om natten, når du sover, minst sjanse for å bli tatt også da! Anfall: Hvorfor ikke? Det kan jo faktisk være noe å smile av... Smurfen: Ja, kanskje jeg gjør det. Har lagt til det navnet på listen over sanger jeg må høre av. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Altså. Du tror ikke jeg våkner om du stjeler senga mi? oO Edit: Nevermind. Når jeg ikke våkner av at folk kaster sko på hodet mitt våkner jeg vel ikke av det heller... Men! En dag våkner jeg, og da skal jeg ta deg! ^^ Endret 19. januar 2008 av Nie Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Nei, jeg tror ikke det. Du vet jo aldri, jeg lurer deg, møter deg før på dagen og gir deg noe i vannet f.eks, så jeg er sikker på at du ikke våkner når jeg flytter deg ned på gulvet Men om du våkner en dag på gulvet og ikke helt skjønner hva som har skjedd, tenk godt over om du har møtt noen du ikke helt viste hvem var før på dagen som du fikk noe av. Endret 19. januar 2008 av Aalton Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Men nå er jeg advart, så nå vet jeg jo at det er deg, om senga mi forsvinner. Og da kan jeg jakte på deg, og ta tilbake senga mi, og ta med din seng i samme slengen. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Men, når jeg tenker meg om. Kanskje jeg skal drøye med å bli tante. 13 er kanskje litt ungt til å bli far... x) Neida, det er jo den beste alderen. Tving han til å sjenke Sandra full for så å voldta henne. Det er over mellom ham og Sandra. Hun hadde for strenge "foreldre" eller noe, så nå har han ett godt øye til Mariann. x) (Mariann er foresten lillesøsteren til Dismayed, for dem som lurte... xD) Åja, men tving han til å voldta henne isteden. Carina har lyst til å bli tante. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Åja, men tving han til å voldta henne isteden. Carina har lyst til å bli tante. Nei, Dismayed vil bli mamma. Hun er verpesjuk, jeg bare vet det. ^^ Edit: Det ble feil. Jeg mente ikke at min lillebror skulle voldta henne i stedet. xD Endret 19. januar 2008 av Nie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg