Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Drittlærere suger. Jeg leverte en novelle jeg skrev i fjor og fikk 6-er. Nå fikk jeg 3-er.

Hehe.. Kan tenkes at læreren i fjor var alt for snill da heller. Ikke at årets lærer er for streng ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Drittlærere suger. Jeg leverte en novelle jeg skrev i fjor og fikk 6-er. Nå fikk jeg 3-er.

Dagens ungdom suger.

Rart å få dårligere karrakter på en novelle som du skrev et år tilbake. Nivåene pleier somregel å øke,vært trinn du går.

Lenke til kommentar

Dagens ungdom suger.

Rart å få dårligere karrakter på en novelle som du skrev et år tilbake. Nivåene pleier somregel å øke,vært trinn du går.

For å si det slik, jeg tror de kommer til å savne VGS 2ndre året ut i arbeidslivet, om de er så heldige å få jobb rett etter VGS that is.

Hadetbra sikkerhetsboble lizm.

Lenke til kommentar

Hehe.. Kan tenkes at læreren i fjor var alt for snill da heller. Ikke at årets lærer er for streng ;)

Jeg har kun fått positiv kritikk av alle jeg har vist den til. Er bare akkurat den læreren som forventer alt for mye.

Lenke til kommentar
Fysikk -> Øve til matteprøve -> Dra hjem -> Dømme kaninhopping -> Sove

hvordan fåregår "Dømming av kaninhopping"

" det var et fantastisk hopp av snurre denne omgangen. dommerene gir han stilkarakterene 18 18 19 og 17,5

kan Kalle klare og komme langt nok i neste omgang"

Lenke til kommentar
Drit i sikkerhetsboble, man tjener ikke penger på den. Det gjør man i arbeidslivet. Med en gang du får en fast jobb og begynner å komme inn i det, bli kompis med et par kolleger, så er det bare stas å jobbe.

Tenkte mest på overgangen fra VGS/utdanning til jobb for de som ikke har "sikkerhet", den suger rett og slett, ihvertfall i disse dager.

Lenke til kommentar

Jeg har kun fått positiv kritikk av alle jeg har vist den til. Er bare akkurat den læreren som forventer alt for mye.

Man burde uansett ikke levere samme novelle flere ganger, ihvertfall ikke til forskjellige lærere selv om man fikk bra karakter den første gangen.

Personlig smak har faktisk litt å si, bedragelig nok.

Og et lite anerkjennende nikk i Dukes retning ang. siste innlegg.

Lenke til kommentar

Alle? Snakker du da om lærere eller folk på din alder som har like subjektiv oppfatning av at alle lærere er ute etter å gjøre livet ditt til et helvete og ikke forstår at ikke jeg kan få 6-er i alle fag.

En 6-er er, i mine øyne, en karakter som kan gies til den/de få elevene som gidder å jobbe unødvendig mye med et fag og kunne mer enn det som står i pensum og generelt ha gode almennkunnskaper. Men nå mener jeg at en prøve i et par fag du har hatt i tre år er det som trengs. Du skal jo tross alt lære det, ikke pugge noe og skrive rett av og få en god karakter fordi du klarte å huske noe tekst i 24 timer.

Lenke til kommentar
Jeg har funnet ut at kontakter, erfaring og utstråling er alt her i livet, karakterer teller lite.

Kommer jo helt ann på jobben og arbeidsgiver men jeg gir heller noen med god erfaring og som er hyggelig enn en sleskete fyr som har gode karakterer. I mine øyne bør karakterer byttes ut med en liten beskrivelse av personen. Et tall sier ikke en dritt når alt kommer til alt

Lenke til kommentar
Jeg har funnet ut at kontakter, erfaring og utstråling er alt her i livet, karakterer teller lite.

Kommer jo helt ann på jobben og arbeidsgiver men jeg gir heller noen med god erfaring og som er hyggelig enn en sleskete fyr som har gode karakterer. I mine øyne bør karakterer byttes ut med en liten beskrivelse av personen. Et tall sier ikke en dritt når alt kommer til alt

Når jeg søkte på High School så fikk jeg beskjed om at personlighet og fritidsinterresser hadde mer å si en karakterer.

Å ha kontakter innen skolen fra før hadde også mye å si.

Endret av The Duke
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...