Datasmurf Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 *føle seg som Underpants* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nå snakker jeg om den her i Bergen som jeg ligger i nå. Den på Fedje er best, men du har ikke prøvd å ligge i noen av dem uansett. Den i bergen har jeg testa 2-3 ganger, pus. x) *føle seg som Underpants* Aaaw, dakar! *stirre på og gi masse oppmerksomhet* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nå snakker jeg om den her i Bergen som jeg ligger i nå. Den på Fedje er best, men du har ikke prøvd å ligge i noen av dem uansett. Den i bergen har jeg testa 2-3 ganger, pus. x) Hva faen snakker du om? Da må jeg ha vært veldig full, for jegkan bare huske at du har sittet i den en gang du satt og leste Nemi. Oo Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hva faen snakker du om? Da må jeg ha vært veldig full, for jegkan bare huske at du har sittet i den en gang du satt og leste Nemi. Oo Du skulle likt å vite hva jeg gjorde før du kom inn! Neida, men jeg lå og leste Nemi en gang, også bare gikk jeg inn og la meg en gang du var på do eller noe, det husker jeg. ^^ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nie, Tenkte mer på SANNHETEN jeg Ja? At jeg er uskyldig som et spedbarn. ^^ Du fpr leve videre i troen da Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Du fpr leve videre i troen da Greit, jeg gir meg. Jeg er ikke uskyldig som et spedbarn. Håper ikke jeg sjokkerte noen for mye nå... oO Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hva faen snakker du om? Da må jeg ha vært veldig full, for jegkan bare huske at du har sittet i den en gang du satt og leste Nemi. Oo Du skulle likt å vite hva jeg gjorde før du kom inn! Neida, men jeg lå og leste Nemi en gang, også bare gikk jeg inn og la meg en gang du var på do eller noe, det husker jeg. ^^ Okeeey, det husker ikke jeg. Men hukommelsen min er jo helt fucka. xP Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Okeeey, det husker ikke jeg. Men hukommelsen min er jo helt fucka. xP Konklusjonen er i alle fall at den er god, men ikke så god som noen av mine. ^^ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Du fpr leve videre i troen da Greit, jeg gir meg. Jeg er ikke uskyldig som et spedbarn. Håper ikke jeg sjokkerte noen for mye nå... oO Tror de fleste så den komme egentlig? Hva vet dere om gode senger? Min er jo desidert best! Endret 19. januar 2008 av Aalton Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Tror de fleste så den komme egentlig? Tror du ikke folk trodde på meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Okeeey, det husker ikke jeg. Men hukommelsen min er jo helt fucka. xP Konklusjonen er i alle fall at den er god, men ikke så god som noen av mine. ^^ Joho! Den er mye bedre! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hva vet dere om gode senger? Min er jo desidert best! Jaaah... Lev i troen, du. ^^ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Tror de fleste så den komme egentlig? Tror du ikke folk trodde på meg? Nei Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Joho! Den er mye bedre! No way! Nei Omg! Jeg nekter å tro deg! *gråte høylydt* Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Hva vet dere om gode senger? Min er jo desidert best! Jaaah... Lev i troen, du. ^^ Trenger ikke å leve i troen, jeg VET Omg! Jeg nekter å tro deg! *gråte høylydt* Stakkar *gi en sau til* Endret 19. januar 2008 av Aalton Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Joho! Den er mye bedre! No way! Åjoda! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Trenger ikke å leve i troen, jeg VET Stakkar *gi en sau til* Jada, bare tro det du. Og tusen takk! =D Åjoda! Åneida! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Trenger ikke å leve i troen, jeg VET Stakkar *gi en sau til* Jada, bare tro det du. Og tusen takk! =D Åjoda! Åneida! Joda! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Vi sier dere har gode senger, men ikke riktig så god som min. Så er vi ferdig med den saken Bare hyggelig forresten, kom ikke på noe bedre for å gjøre deg glad.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Keltisk metal er ganske digg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg