Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
:sick:

Håper han faller under trikken og blir sakte men sikkert pint til døde etter hvert som kroppen blir skrapt nedentil astfaltenog han kun har overkroppen igjen før noen oppdager han og det kommer en gjeng psykisk utviklingshemmede mennesker og spytter og sparker på han. Topper seg med Kong Harald som tømmer en bøtte salt over han mens han gurgler seg til døde.:sick:

Han var jo litt søt da :)

NOT DAH..

Slike som han der som får folk til å begå selvmord. De mister rett og slett all tro på menneskeheten. =/

*går i dusjen og vasker seg i kaldt vann, i fosterstilling*

Lenke til kommentar
Slike som han der som får folk til å begå selvmord. De mister rett og slett all tro på menneskeheten. =/

*går i dusjen og vasker seg i kaldt vann, i fosterstilling*

Enig. Jeg ble rett og slett seriøst kvalm av å se et slikt menneske. Det er han og Chris Crocker. Chris har bedre meninger, Lars er bare "heeii azz...i dag fikk jeg ny brunkrem...kjæresten min kommer snart...takk 4 @ du så på...hade ;9 <3"

Blir kvalm. Fy...

Lenke til kommentar
Ja, jeg måtte bruke sinnastemmen der ja.

Jeg vil at du skal gi meg en premie,siden jeg klarte gåten din(som jeg også gjorde for 5år siden)

Prøver du å si at du har hørt gåten før!?? Juksepave, juksepave, fortjener å bli kastet ned i Hallingskarvet!

Edit: Hva skjer om du kaster en kavring på gaten i Uganda?

Endret av Earthworm-Jim
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...