Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Prophet, skulle gjerne sett begge uten sminke! Tipper Jenny er best anywayz. ^^ Hehe ja. Tror Jenny er best uten sminke jeg og. Er nok ikke lett å finne et slikt bilde da. Tviler på at det finnes på internett i hele tatt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Håper han faller under trikken og blir sakte men sikkert pint til døde etter hvert som kroppen blir skrapt nedentil astfaltenog han kun har overkroppen igjen før noen oppdager han og det kommer en gjeng psykisk utviklingshemmede mennesker og spytter og sparker på han. Topper seg med Kong Harald som tømmer en bøtte salt over han mens han gurgler seg til døde. Han var jo litt søt da NOT DAH.. Slike som han der som får folk til å begå selvmord. De mister rett og slett all tro på menneskeheten. =/ *går i dusjen og vasker seg i kaldt vann, i fosterstilling* Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Slike som han der som får folk til å begå selvmord. De mister rett og slett all tro på menneskeheten. =/ *går i dusjen og vasker seg i kaldt vann, i fosterstilling* Enig. Jeg ble rett og slett seriøst kvalm av å se et slikt menneske. Det er han og Chris Crocker. Chris har bedre meninger, Lars er bare "heeii azz...i dag fikk jeg ny brunkrem...kjæresten min kommer snart...takk 4 @ du så på...hade ;9 <3" Blir kvalm. Fy... Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja, jeg måtte bruke sinnastemmen der ja. Jeg vil at du skal gi meg en premie,siden jeg klarte gåten din(som jeg også gjorde for 5år siden) Det var ganske tydelig at du kunne svaret. Derfor får du ingenting. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Ja, jeg måtte bruke sinnastemmen der ja. Jeg vil at du skal gi meg en premie,siden jeg klarte gåten din(som jeg også gjorde for 5år siden) Prøver du å si at du har hørt gåten før!?? Juksepave, juksepave, fortjener å bli kastet ned i Hallingskarvet! Edit: Hva skjer om du kaster en kavring på gaten i Uganda? Endret 2. februar 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 http://www.dagbladet.no/2009/02/02/nyheter...litikk/4661833/ Når jeg leste overskriften på forsiden på DB trodde jeg at noen hadde greid å styrte et fly med en laser her i Norge. Ble dritredd, fordi jeg har en følelse på at import av lasere kommer til å bli ulovlig her i Norge snart... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvordan er det juks? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Jeg våkna brått og kom på at jeg ikke hadde skrevet novelle til i morgen. Så nå sitter jeg her og aner ikke hva jeg skal skrive for å gjøre læreren fornøyd. edit: Temaet er "stillheten etterpå". Idéer anyone? Endret 2. februar 2009 av Programvare Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Du har jo her en gyllen mulighet til realistisk story. Vendepunktet er når hovedpersonen som ellers har hatt en knalldag sent på kvelden finner ut at han har glemt norskstilen sin. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) God idé, men hva skal jeg fylle historien med? Hverdagen min er ikke av de mest interessante. edit: I tillegg skal det jo ha en viss relevans i forhold til tittelen "stillheten etterpå." Endret 2. februar 2009 av Programvare Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 nevner noen stikkord: + "Hodet ditt slapp fjaset, slapp maset og banningen.." Da siste punkum av dem alle var satt, kom lyden, den underlige lyden, stillheten.." Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Meget stille det ble her. Da var novellen min delvis ferdig. Endret 3. februar 2009 av Programvare Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Popcorn er godt midt på natten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gah. Jeg formelig elsker å være på en boss i et spill og ha brukt opp alle healing-tingene mine på forhånd før jeg gikk rett inn i denne fysaken og selvsagt har jeg ikke sava på lenge, er på 50-75% helse på alle charsa og denne duden har visst 100k hp. Yay! : < Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Noe liv her i natten? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jada, jada. Klokka er alt for mye og jeg burde ha sovet. Zappa holdt meg våken Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Trøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøtt! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg stemmer for Jenny You fail! Prøver du å si at du har hørt gåten før!?? Juksepave, juksepave, fortjener å bli kastet ned i Hallingskarvet! Jeg håper du mener ned fra Hallingskarvet. Er ikke så lett å kaste noen ned i det Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg sov 3 timer. Vakkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg