Joakim Skurk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) En gåte. Gåten er et ord. Ordet er noe du kan spise, og de aller fleste nordmenn har nok spist det. Men ordet kan også deles opp i tre deler: - Den første delen av ordet kan du stikke deg på - Den andre delen av ordet kan du drikke - Den tredje delen kan du ha på deg. Hvilket ord leter jeg etter? Endret 2. februar 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Dr. Jim, anbefaller litt terapi: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Syl Te Tøy Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Bel Te Spenne! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Se filmen hos Youtube Her får dere tipsene dere trenger, jenter <3 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) å herregud jeg blei nesten skremt av den videoen med han norske duden som synger ræv Edit: ÆÆ der varn igjen! Endret 2. februar 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Bel Te Spenne! Du kanke spise ei beltespenne, dummen.. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Du kanke spise ei beltespenne, dummen..Jo. Det er fult mulig. Del den opp i biter så får du den nok ned i magesekken = spisbar Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Se filmen hos Youtube Her får dere tipsene dere trenger, jenter <3 Å HERRE min gode gud.. Vær så snill og si at han har tapt et veddemål eller noe Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 http://larstangen.blogg.no/ Også har vi denne Haha, den var jo bare fantastisk! Jeg antar de fleste skjønner at det er kødd fra ende til annen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Bel Te Spenne! Du kanke spise ei beltespenne, dummen.. Give me my prize,fucko! Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Bel Te Spenne! Du kanke spise ei beltespenne, dummen.. SKAL VI VEDDE!!!1 Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Bel Te Spenne! Du kanke spise ei beltespenne, dummen.. SKAL VI VEDDE!!!1 Gjerne, men da må du spise spenna mi! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 vs. Jeg stemmer for Jenny Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 LueDotten er en kødd. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Dilemma. Jenny er heitest, men hu er uhyre slitsom. Hmmmm.. Pass! LueDotten er en kødd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja, jeg måtte bruke sinnastemmen der ja. Jeg vil at du skal gi meg en premie,siden jeg klarte gåten din(som jeg også gjorde for 5år siden) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Her får dere tipsene dere trenger, jenter <3 Håper han faller under trikken og blir sakte men sikkert pint til døde etter hvert som kroppen blir skrapt nedentil astfaltenog han kun har overkroppen igjen før noen oppdager han og det kommer en gjeng psykisk utviklingshemmede mennesker og spytter og sparker på han. Topper seg med Kong Harald som tømmer en bøtte salt over han mens han gurgler seg til døde. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Håper han faller under trikken og blir sakte men sikkert pint til døde etter hvert som kroppen blir skrapt nedentil astfaltenog han kun har overkroppen igjen før noen oppdager han og det kommer en gjeng psykisk utviklingshemmede mennesker og spytter og sparker på han. Topper seg med Kong Harald som tømmer en bøtte salt over han mens han gurgler seg til døde. Han var jo litt søt da NOT DAH.. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Prophet, skulle gjerne sett begge uten sminke! Tipper Jenny er best anywayz. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg