Programvare Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har lukten av kvinne på gensern min. Det er litt deilig. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg lukter cigarillos.... Lenke til kommentar
n4w Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 God Kveld. Da blir det skole i morgen, skal ned på søppledynga med klassen. Yay.... Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) eg har alltid batterier liggande i øverste skuffen til venstre top that! Endret 2. februar 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Noen som så Norges herligste? De der toalettbildene var akkurat over grensen Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Noen som så Norges herligste? De der toalettbildene var akkurat over grensen nei, eg ser på chuck heller Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Så det jeg. Litt over-the-top er det. Veldig. Tror jeg... rett og slett tar og natter jeg. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har Har Har. Samme skjedde med meg igår, bare med datamusen. Løp rundt en halvtime for å finne batterier. Når jeg kommer opp og ser på musa kommer jeg plutselig på at den var ikke trådløs. Har Har Har. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har lukten av kvinne på gensern min. Det er litt deilig. She came? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Angrer på at jeg klikka på en Twingy-link fra VG: My eyes! Au. Det der var værre en det blå lyset fra toppen av PCen min. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Jeg har lukten av kvinne på gensern min. Det er litt deilig. Det kommer jo helt an på hvem kvinnen er...Er det morra di er det ikke like flott. Evt. svigermor.. Endret 2. februar 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har lukten av kvinne på gensern min. Det er litt deilig. Det kommer jo helt an på hvem kvinnen er...Er det morra di er det ikke like flott. Evt. svigermor.. Faktisk en meget attraktiv kvinne, som ikke er i familien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har mamman din fått besøk? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har lukten av kvinne på gensern min. Det er litt deilig. Det kommer jo helt an på hvem kvinnen er...Er det morra di er det ikke like flott. Evt. svigermor.. Faktisk en meget attraktiv kvinne, som ikke er i familien. Hurra for deg, da! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har lukten av kvinne på gensern min. Det er litt deilig. Det kommer jo helt an på hvem kvinnen er...Er det morra di er det ikke like flott. Evt. svigermor.. Faktisk en meget attraktiv kvinne, som ikke er i familien. Hurra for deg, da! Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Jeg har lukten av kvinne på gensern min. Det er litt deilig. Det kommer jo helt an på hvem kvinnen er...Er det morra di er det ikke like flott. Evt. svigermor.. Faktisk en meget attraktiv kvinne, som ikke er i familien. Hurra for deg, da! Endret 2. februar 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg