Liberalistiske Samebror Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ligger i navnet kan du si... Se filmen hos Youtube Når kom du hit? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 She aint one of the strong ones. Got her once,can do it again. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Whoohoo! Der var forum.gamer.no i gang! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Trenger en 20ohm dummyload-resistor på noen watt, noen som vet av billig plass å skaffe slikt i trondheimsområdet? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Whoohoo! Der var forum.gamer.no i gang! for dei som har fått svar på mail.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Whoohoo! Der var forum.gamer.no i gang! for dei som har fått svar på mail.... Men for fanden da... Har ikke fått noe mail enda.. =/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 lol, fikk mail ifra norwegian at nå har de masse tilbud på flyreiser fra 299 en vei til storbyer..så great, jeg klikket meg øverste linken å ser på hva de har å tilby av reiser og for et sjokk...299kr for reisen til amsterdam mens returen koster 605kr...Litt av et prisavslag må jeg si når returreiseprisen blir skrutt opp... http://ip.norwegian.no/ip/FareCalendarExec...cker=TTContinue Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 605 kr er ikke all verden da. Mindre enn jeg betaler for taxi til flyplassen om jeg samkjører med 1 annen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Æsj. Mangel på orden sucks. Finner ikke passordet til nettbanken jeg ikke husker om jeg har fått eller ikke . Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Taxi til flyplassen? Men i alledager.. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Taxi er for pyser. Ekte menn tar buss! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Taxi er for pyser. Ekte menn kjører motorsykkel, med flammer frå bomba han detonerte etter seg Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Taxi er for pyser. Ekte menn tar buss! Aye, proof of pure manly-godness: Endret 2. februar 2009 av heanwi Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Taxi til flyplassen? Men i alledager.. Dårlig flytilbud i dette landet, så vi kjører over til en by i nabolandet. Buss/tog blir bare slitsomt, kombinert med lange ventetider og mellomstopp. Om vi er 3 stk blir det bare ca. 400 kroner, så er ikke så ille. Poenget var uansett at 600 spenn for å bli flydd i ekspressfart over vannet og flere land egentlig er ganske heftig når man tenker over det. Motorsykkel til flyplassen Alliha? Høres smart ut. Er et lite hull i den planen som jeg satser på at du ser selv. Angrer på at jeg klikka på en Twingy-link fra VG: My eyes! Endret 2. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Buss er avslappende. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Endelig blir det fyrstekake på meg. Brus, Stratos, samt kakao med krem. *hoppe* Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Endelig blir det fyrstekake på meg. Brus, Stratos, samt kakao med krem. *hoppe* hadde kakao med krem for eit øyeblikk sidan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har vann jeg.. Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fortærte akkurat tre ostesmørbrød og ser på Norges Herligste, nå er det han ekstremt kvalmende scat-karen. Blir spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg