Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Keane spiller nok engang for Tottenham. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fyy. Her joiner jeg forumkafeen for første gang og folk snakker om FOTBALL?? Jeg er dypt skuffa over forumkafeen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ta hintet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 haha. Du bevitnet nok en av DNFKs største skjeldenheter. Føl deg stolt over at du fikk bevitne det LueDotten Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fyy. Her joiner jeg forumkafeen for første gang og folk snakker om FOTBALL?? Jeg er dypt skuffa over forumkafeen... Unnskyld. La oss diskutere viktige ting i stedet. Som Ari Behn! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fyy. Her joiner jeg forumkafeen for første gang og folk snakker om FOTBALL?? Jeg er dypt skuffa over forumkafeen... TITS or GTFO Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ari Behn er faen meg landets største blødme. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja godt forslag, Lars. Vi diskuterer noe alle kan noe om. Ari Behn og hans privatliv var et godt forlag.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ari Behn er faen meg landets største blødme. Stort mer er det egentlig ikke å si om fyren så da var den diskusjonen ferdig. Forslag til andre tema? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ari Behn er faen meg landets største blødme. Stort mer er det egentlig ikke å si om fyren så da var den diskusjonen ferdig. Forslag til andre tema? Likhetene mellom meg og en komposthaug? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Utflutksplan for hva vi gjør når jorden går under om noen år (klima, klima,.. fast nyhetssåpe) Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 En kamerat har bursdag, så bursdagsgave må finnes. Tenkte kjøpe en whisky til ham, om vi finner noe som er billig nok. Han har tidligere sagt at han liker smaken av Dalwhinnie (en single Highland malt), noen som har forslag på whiskyer med lignende smakskarakteristikk, som ikke koster all verden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tore Ryens nye program. Karl den tredje? Med Bjørn Sundquist og Håvard Bakke på laget. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Herregud! Jeg ser på charterfeber på jobb. Svein er for mye! Eller hva f* han heter. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Må dra til sør-statene å spise sør-statisk mat ^^ Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Steve-O? Han er kul. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Må dra til sør-statene å spise sør-statisk mat ^^ Se filmen hos Youtube For en wuss. Jeg så nettop Les Stroud spise ekorn etter fire dager uten mat. Det var vist knakende godt, rett fra bålet med naturens krydder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Han Bear Girslkdslkj-fyren spiser nå det som er å komme over, uten bål eller salt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Han Bear Girslkdslkj-fyren spiser nå det som er å komme over, uten bål eller salt. Bear Grylls, tror jeg han heter. Han er en skikkelig barsking. Synd han har med seg kamera-teamet over alt. Mistenker at han sitter og koser seg med en Grandis imellom filming. Endret 2. februar 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg