Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 men det som foregår nå er jo en "neei! joo! neeei! jooo! du er dum! DU er dum!" kinda...Egentlig har jeg ikke mer enn å si "Jeg er enig", for jeg er enig i det utsagnet. Bare for å legge til litt mer, for å avkatigorisere dette som nesten spam, så lurer jeg på om noen har testet ut denne? Veldig mange nye søkemotorer nå, men Google er vel alles favoritt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ikke slå meg for hardt da. Jeg snakker ikke hovedsaklig om deg, faktisk så er det "andre" som er flere ganger verre og burde egentlig ta seg en bolle istedet for å poste her. Haha til kommende bollespøker, dere er kjempemorsomme. Selv om det er en "forumkafé", er det ikke dermed sagt du kan oppføre deg som en retard. Jeg forstår godt at dette er tråden du kan skrive hva du har gjort idag, diskutere tissefanten til en hest eller whatnot, men en bør holde seg unna hoderulling (det er jo tross alt dedikert en tråd til det). Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er så enig, så enig chokke. Bør jammen ta meg litt sammen noen ganger, jeg har en tendens til å skrive meget korte og meningsløse innlegg. Trenger noen å ta meg i nakken noen ganger. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er så enig, så enig chokke. Bør jammen ta meg litt sammen noen ganger, jeg har en tendens til å skrive meget korte og meningsløse innlegg. Trenger noen å ta meg i nakken noen ganger. Jeg kan komme over Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ikke slå meg for hardt da. Jeg snakker ikke hovedsaklig om deg, faktisk så er det "andre" som er flere ganger verre og burde egentlig ta seg en bolle istedet for å poste her. Haha til kommende bollespøker, dere er kjempemorsomme. Selv om det er en "forumkafé", er det ikke dermed sagt du kan oppføre deg som en retard. Jeg forstår godt at dette er tråden du kan skrive hva du har gjort idag, diskutere tissefanten til en hest eller whatnot, men en bør holde seg unna hoderulling (det er jo tross alt dedikert en tråd til det). Meg? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Bare for å legge til litt mer, for å avkatigorisere dette som nesten spam, så lurer jeg på om noen har testet ut denne? Veldig mange nye søkemotorer nå, men Google er vel alles favoritt. Fant tre søk på mitt navn. Som det står i artikkelen er den for å finne navn og ikke oppskrifter og staving av ord. A user name and password are being requested by http://forum.gamer.no. The site says: "Duke Nukem Secret Installation Site" Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg kan komme over :!: Haha. Ja hvorfor ikke. Ta med deg Fallout da, men tror nok Oblivion faller mer i smak hos meg... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg snakker ikke hovedsaklig om deg, faktisk så er det "andre" som er flere ganger verre og burde egentlig ta seg en bolle istedet for å poste her. Haha til kommende bollespøker, dere er kjempemorsomme. Selv om det er en "forumkafé", er det ikke dermed sagt du kan oppføre deg som en retard. Jeg forstår godt at dette er tråden du kan skrive hva du har gjort idag, diskutere tissefanten til en hest eller whatnot, men en bør holde seg unna hoderulling (det er jo tross alt dedikert en tråd til det). De er store! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg kan komme over :!: Haha. Ja hvorfor ikke. Ta med deg Fallout da, men tror nok Oblivion faller mer i smak hos meg... Sorry, prøve i morra L8r! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sorry, prøve i morra L8r!Ingen av oss var vel seriøse. Men lykke til da. Har nok å gjøre jeg også, skjønner ikke hvorfor jeg sitter her foran pcn nå. PCn = magnet Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er så enig, så enig chokke. Bør jammen ta meg litt sammen noen ganger, jeg har en tendens til å skrive meget korte og meningsløse innlegg. Trenger noen å ta meg i nakken noen ganger. Det jeg mente er at du ikke er så ille. Diverse /b/-fraser og whatnot er det verre med . Meg? Busted! You added a smiley, therefor you are not what we don't speak of. Vi skal nå unngå å gi navn, men det er ikke lenge til en finner frem til ignoreringsknappen. Angående ignorering, er systemet likt enda? At når du ignorerer noen så kommer det dedikert en post hvor du kan velge å se posten eller ikke (isåfall er jo poenget borte for min del). Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Byttes ut etter 1-2 år? Han jeg eventuelt skal kjøpe fra har hatt det i 2 år. Så det du sier er at dette ikke kan brukes mer? Borelåsen er foran. Sorry, skrev et uberfett innleg i en anne tråd:) Det spørs hvor mye han har brukt tauet, 1-2 ganger i året i 2 år, da er det på tide å bytte ut. Hvis borrelåsen er det eneste låsemiddelet, så ville jeg skaffet meg noe annet. Endret 2. februar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nei er borelås og sånn reim som man tar inni en slags metallspenne, som et belte. Så jo oftere tauet har blitt brukt, jo lengre kan det beholdes? Fyren sier han brukte det av og til, men siste halvåret har det ligget i ro. Hva synes du om dette? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Borrelåser og hestetissetasser. ...Hjelp? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Så jo oftere tauet har blitt brukt, jo lengre kan det beholdes? Oftere det blir brukt, jo oftere må du skifte. Er ikke helt sikker på selen din, har ikke vært borti en sånn før, men spør på et klatresenter:) Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor I kissed a girl and I liked itThe taste of her cherry chapstick I kissed a girl just to try it I hope my boyfriend don't mind it It felt so wrong It felt so right Don't mean I'm in love tonight I kissed a girl and I liked it I liked it Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Cause you're hot then you're cold You're yes then you're no You're in then you're out You're up then you're down You're wrong when it's right It's black and it's white We fight, we break up We kiss, we make up (you)You don't really want to stay, no (but you)But you don't really want to go-o You're hot then you're cold You're yes then you're no You're in and you're out You're up and you're down Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 NEI! NEI! Da har jeg den forbanna sangen på hjernen og. Det var akkurat det siste jeg trengte nå. *Stikke vekk og gjøre andre ting i et desperat forsøk på å få vekk sangen* Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Oftere det blir brukt, jo oftere må du skifte. Er ikke helt sikker på selen din, har ikke vært borti en sånn før, men spør på et klatresenter:) Ja, skal spørre. Men angående tauet, har det ikke noe å si at det har ligget i ro et halvt år? Har hørt det har noe med det å gjøre, ikke så mye om hvor mye det er blitt brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg