Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

men det som foregår nå er jo en "neei! joo! neeei! jooo! du er dum! DU er dum!" kinda...
Egentlig har jeg ikke mer enn å si "Jeg er enig", for jeg er enig i det utsagnet.

Bare for å legge til litt mer, for å avkatigorisere dette som nesten spam, så lurer jeg på om noen har testet ut denne? Veldig mange nye søkemotorer nå, men Google er vel alles favoritt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke slå meg for hardt da. :(

Jeg snakker ikke hovedsaklig om deg, faktisk så er det "andre" som er flere ganger verre og burde egentlig ta seg en bolle istedet for å poste her. Haha til kommende bollespøker, dere er kjempemorsomme.

Selv om det er en "forumkafé", er det ikke dermed sagt du kan oppføre deg som en retard. Jeg forstår godt at dette er tråden du kan skrive hva du har gjort idag, diskutere tissefanten til en hest eller whatnot, men en bør holde seg unna hoderulling (det er jo tross alt dedikert en tråd til det).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Ikke slå meg for hardt da. :(

Jeg snakker ikke hovedsaklig om deg, faktisk så er det "andre" som er flere ganger verre og burde egentlig ta seg en bolle istedet for å poste her. Haha til kommende bollespøker, dere er kjempemorsomme.

Selv om det er en "forumkafé", er det ikke dermed sagt du kan oppføre deg som en retard. Jeg forstår godt at dette er tråden du kan skrive hva du har gjort idag, diskutere tissefanten til en hest eller whatnot, men en bør holde seg unna hoderulling (det er jo tross alt dedikert en tråd til det).

Meg? :(

Lenke til kommentar
Bare for å legge til litt mer, for å avkatigorisere dette som nesten spam, så lurer jeg på om noen har testet ut denne? Veldig mange nye søkemotorer nå, men Google er vel alles favoritt.

Fant tre søk på mitt navn.

Som det står i artikkelen er den for å finne navn og ikke oppskrifter og staving av ord.

A user name and password are being requested by http://forum.gamer.no. The site says: "Duke Nukem Secret Installation Site"

Lenke til kommentar

De er store!

Lenke til kommentar
Er så enig, så enig chokke. Bør jammen ta meg litt sammen noen ganger, jeg har en tendens til å skrive meget korte og meningsløse innlegg. Trenger noen å ta meg i nakken noen ganger. :p

Det jeg mente er at du ikke er så ille. Diverse /b/-fraser og whatnot er det verre med :wee: .

Meg? :(

Busted!

You added a smiley, therefor you are not what we don't speak of.

Vi skal nå unngå å gi navn, men det er ikke lenge til en finner frem til ignoreringsknappen.

Angående ignorering, er systemet likt enda? At når du ignorerer noen så kommer det dedikert en post hvor du kan velge å se posten eller ikke (isåfall er jo poenget borte for min del).

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Byttes ut etter 1-2 år? Han jeg eventuelt skal kjøpe fra har hatt det i 2 år. Så det du sier er at dette ikke kan brukes mer?

Borelåsen er foran.

Sorry, skrev et uberfett innleg i en anne tråd:)

Det spørs hvor mye han har brukt tauet, 1-2 ganger i året i 2 år, da er det på tide å bytte ut.

Hvis borrelåsen er det eneste låsemiddelet, så ville jeg skaffet meg noe annet.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Så jo oftere tauet har blitt brukt, jo lengre kan det beholdes?

Oftere det blir brukt, jo oftere må du skifte.

Er ikke helt sikker på selen din, har ikke vært borti en sånn før, men spør på et klatresenter:)

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
I kissed a girl and I liked it

The taste of her cherry chapstick

I kissed a girl just to try it

I hope my boyfriend don't mind it

It felt so wrong

It felt so right

Don't mean I'm in love tonight

I kissed a girl and I liked it

I liked it

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Cause you're hot then you're cold

You're yes then you're no

You're in then you're out

You're up then you're down

You're wrong when it's right

It's black and it's white

We fight, we break up

We kiss, we make up

(you)You don't really want to stay, no

(but you)But you don't really want to go-o

You're hot then you're cold

You're yes then you're no

You're in and you're out

You're up and you're down

Lenke til kommentar
Oftere det blir brukt, jo oftere må du skifte.

Er ikke helt sikker på selen din, har ikke vært borti en sånn før, men spør på et klatresenter:)

Ja, skal spørre. Men angående tauet, har det ikke noe å si at det har ligget i ro et halvt år? Har hørt det har noe med det å gjøre, ikke så mye om hvor mye det er blitt brukt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...