Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Ok, takker Atsjonas. Jeg har sett tauet, og det ser helt flott/nytt ut. Så det er altså good to go så lenge det ikke er synlig ødelagt?

Altså, du kan se for deg en bukse som man ikke får helt rundt livet, at den på en måte er for liten. Jeg får så vidt tatt sammen borelåsen, og får helt fint festet hver siden av selen sammen med den såkalte stroppen. Bare lurte på om det var veldig viktig om jeg fikk borelåsen heeelt igjen.

1: ja, men det bør fortsatt byttes ut etter 1-2 år med ofte bruk.

2: høres ut som det kan gå bra, hvor på selen er borrelåsen? foran?

Lenke til kommentar
Og alle levde lykkelig resten av sine dager.

Helt til Lotta kjøpte kaninen din.

Hva er det med disse korte og kjipe svarene "noen" brukere kommer med? Det er bare irriterende å lese og jeg kjenner jeg har lyst til å dra til noe for hver gang. I double-dare you!

Lenke til kommentar
Folkens, slutt med den insane barnslige diskusjonen deres. Alle ønsker at vi skal leve lykkelig i alle våre dager, så bare la det ligge der.

Noe mer om klatringen?

Om du ønsker en mer seriøs tråd, så kan du vel heller bare lage en egen tråd om det, eventuelt søke opp temaet i tilfelle det har blitt tatt opp før. Dette er tross alt forumkaféen, og vel, det er nettopp dét det er. Her slarves, diskuteres og snakkes det, svada og what not.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...