CypheroN Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg ser ikke vitsen chokke. Hvis du ikke tok mitt forrige innlegg så har jeg ingenting mer å kommentere på. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Og alle levde lykkelig resten av sine dager. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja, jeg svarte på svaret ditt Atsjonas, som du aldri svarte på. Høres det OK ut? Tauet og selen? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ok, takker Atsjonas. Jeg har sett tauet, og det ser helt flott/nytt ut. Så det er altså good to go så lenge det ikke er synlig ødelagt? Altså, du kan se for deg en bukse som man ikke får helt rundt livet, at den på en måte er for liten. Jeg får så vidt tatt sammen borelåsen, og får helt fint festet hver siden av selen sammen med den såkalte stroppen. Bare lurte på om det var veldig viktig om jeg fikk borelåsen heeelt igjen. 1: ja, men det bør fortsatt byttes ut etter 1-2 år med ofte bruk. 2: høres ut som det kan gå bra, hvor på selen er borrelåsen? foran? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Og alle levde lykkelig resten av sine dager. I wish. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Og alle levde lykkelig resten av sine dager. I wish. Do you? Do you really? Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Byttes ut etter 1-2 år? Han jeg eventuelt skal kjøpe fra har hatt det i 2 år. Så det du sier er at dette ikke kan brukes mer? Borelåsen er foran. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Og alle levde lykkelig resten av sine dager. I wish. Ok, da, bare jeg som gjør det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Og alle levde lykkelig resten av sine dager. I wish. Do you? Do you really? Så klart. Endret 2. februar 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ok, da, bare jeg som gjør det. Meg da? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ok, da, bare jeg som gjør det. Meg da? Du og, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Du og, selvfølgelig. Ja Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Anyways... Hva har alle gjort i dag da? Skole, kjøretime, hjem, far hjem fra nordsjøen ("hei far"), spiste middag ute (biffsnadder, yum nom nom nom) og så var jeg her igjen. Nå skal jeg lese til teoretisk prøve i gym (så meningsløst). Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Folkens, slutt med den insane barnslige diskusjonen deres. Alle ønsker at vi skal leve lykkelig i alle våre dager, så bare la det ligge der. Noe mer om klatringen? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Folkens, slutt med den insane barnslige diskusjonen deres. Alle ønsker at vi skal leve lykkelig i alle våre dager, så bare la det ligge der.Er nok ikke herr Genuine Genes som bestemmer det nei. Om du ikke har lagdt merke til det, så heter denne tråden "Den nye Forumkaféen", der alle kan snakke om hva de vil og alt mulig. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Og alle levde lykkelig resten av sine dager. Helt til Lotta kjøpte kaninen din. Hva er det med disse korte og kjipe svarene "noen" brukere kommer med? Det er bare irriterende å lese og jeg kjenner jeg har lyst til å dra til noe for hver gang. I double-dare you! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hva er det med disse korte og kjipe svarene "noen" brukere kommer med? Det er bare irriterende å lese og jeg kjenner jeg har lyst til å dra til noe for hver gang. I double-dare you! Ikke slå meg for hardt da. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er dette jeg mener. Og Herr Prophet, for all del, dere må diskutere hva dere vil, men det som foregår nå er jo en "neei! joo! neeei! jooo! du er dum! DU er dum!" kinda... Går grenser, selv i denne tråden. Synes det kategoriseres som såkalt spam. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Folkens, slutt med den insane barnslige diskusjonen deres. Alle ønsker at vi skal leve lykkelig i alle våre dager, så bare la det ligge der. Noe mer om klatringen? Om du ønsker en mer seriøs tråd, så kan du vel heller bare lage en egen tråd om det, eventuelt søke opp temaet i tilfelle det har blitt tatt opp før. Dette er tross alt forumkaféen, og vel, det er nettopp dét det er. Her slarves, diskuteres og snakkes det, svada og what not. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 RF card serial number is 090501523 18:33:59 Testing channel A Low Calibrating low band 2nd harmonics .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg