Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Aaaah, syke, syke mennesker. Nå har jeg tatt med meg hele DNFK og hoppet til sengs. ^^ Samme her Du er i min seng, du. Sammen med resten av DNFK. ^^ *åle seg rundt nakken til Nie og konse maks om den* Jeg vet ikke om jeg skal kalle det der snilt eller slemt. x) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Aaaah, syke, syke mennesker. Nå har jeg tatt med meg hele DNFK og hoppet til sengs. ^^ Samme her Du er i min seng, du. Sammen med resten av DNFK. ^^ Nei, du er i min. Oo Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nie, Blir det ikke litt mange på en gang? Tror du ikke jeg takler det? oO Nja.. Kanskje, vet ikke helt hva du vil jeg skal tro om deg nå Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nei, du er i min. Oo Nei, du har misforstått. oO Dette er -min- seng. oO Nja.. Kanskje, vet ikke helt hva du vil jeg skal tro om deg nå Jeg vet det! Du kan tro at jeg er ett englebarn som aldri gjør noe galt. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nei, du er i min. Oo Nei, du har misforstått. oO Dette er -min- seng. oO Men dette er min seng, og du og resten av folk et er i min seng, ikke din. Oo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nie, i mitt hode er det snemt. Derfor spiller jeg Cornelis og Gösta og gjør alt magisk. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Men dette er min seng, og du og resten av folk et er i min seng, ikke din. Oo Greit at du når som helst er velkommen i senga mi, men det er fremdeles min seng. x) Nie, i mitt hode er det snemt. Det var logisk. Da går vi for det. ^^ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Du kan tro at jeg er ett englebarn som aldri gjør noe galt. ^^ Men det blir det samme som tro at vi får betalt for spamme forumet, noe vi ikke gjør. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Du kan tro at jeg er ett englebarn som aldri gjør noe galt. ^^ Men det blir det samme som tro at vi får betalt for spamme forumet, noe vi ikke gjør. Blir ikke det samme, vel. Det første stemmer, det andre er en ønskedrøm. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Men dette er min seng, og du og resten av folk et er i min seng, ikke din. Oo Greit at du når som helst er velkommen i senga mi, men det er fremdeles min seng. x) Nei. Din seng er min seng, og min seng er min seng. Og jeg liker begge to. men min er best. Oo Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Du kan tro at jeg er ett englebarn som aldri gjør noe galt. ^^ Men det blir det samme som tro at vi får betalt for spamme forumet, noe vi ikke gjør. Blir ikke det samme, vel. Det første stemmer, det andre er en ønskedrøm. ^^ Jo, fordi begge deler er ønskedrøm Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nei. Din seng er min seng, og min seng er min seng. Og jeg liker begge to. men min er best. Oo Mine senger er mine senger. oO Og min ruler din, any day. ^^, Jo, fordi begge deler er ønskedrøm Hyyyysj. Jeg liker å tro at jeg er uskyldig som et spedbarn. ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Ah. Når jeg sitter her med LPer begynner jeg nesten å tenke på at jeg ikke trenger å betale 7000 spenn og reparere disken med MP3ene mine... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nei. Din seng er min seng, og min seng er min seng. Og jeg liker begge to. men min er best. Oo Mine senger er mine senger. oO Og min ruler din, any day. ^^, Nehei! Du har ikke prøvd å ligge i min, så det kan ikke vite! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jo, fordi begge deler er ønskedrøm Hyyyysj. Jeg liker å tro at jeg er uskyldig som et spedbarn. ^^ Jeg tror må være slikt, men sannheten skal frem i dagens lys! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nehei! Du har ikke prøvd å ligge i min, så det kan ikke vite! Har jeg vel. oO Eller, hvilken av dine snakker vi om? x) Jeg tror må være slikt, men sannheten skal frem i dagens lys! At jeg er uskyldig som ett spedbarn, ja? ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 *være i sin egen verden med Gösta Linderman og Cornelis Vreeswijk* *gaule* Somliga går med trasiga skor! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nie, Tenkte mer på SANNHETEN jeg Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nie, Tenkte mer på SANNHETEN jeg Ja? At jeg er uskyldig som et spedbarn. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nehei! Du har ikke prøvd å ligge i min, så det kan ikke vite! Har jeg vel. oO Eller, hvilken av dine snakker vi om? x) Nå snakker jeg om den her i Bergen som jeg ligger i nå. Den på Fedje er best, men du har ikke prøvd å ligge i noen av dem uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg