Programvare Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er ikke lov til å linke til egne tråder her CypheroN. Så, ingen som kan svare meg, eventuelt gi meg brukernavn til noen som kan, så jeg kan sende pm? Ingen informasjon i profilen. Yeah right at jeg tar kontakt da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er ikke lov til å linke til egne tråder her CypheroN. Jaha. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jaha. Du leste ikke reglene når du kom hit ? Brukerregler for Forumkaféen: * Det er ikke tillatt å linke til egne tråder for å gi dem oppmerksomhet. * Enkle spørsmål er tillatt. Support utover det skal tas i egne tråder i rett kategori. * Tøsing er ikke tillatt (Innlegg mellom to eller flere brukere, som kun går ut på å for eksempel fortelle den andre hvor søt den er, og hvor mye man har lyst til å gjøre det og det med brukeren.) (Flere vil bli lagt til etterhvert dersom de bli vedtatt.) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Jaha. Du leste ikke reglene når du kom hit ? Er over et år siden, og dessuten har jeg aldri sett noen "bli tatt for det", så jeg visste/husket ikke den loven, desverre. Jeg beklager på det jævligste. Endret 2. februar 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Jaha. Du leste ikke reglene når du kom hit ? Er over et år siden, og dessuten har jeg aldri sett noen "bli tatt for det", så jeg visste/husket ikke den loven, desverre. Jeg bekalger på det jævligste. Du hadde en liten leif der.To leifer ser jeg. Endret 2. februar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Du hadde en liten leif der.To leifer ser jeg. Du er jo Mr. Leif da King of Leifs Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er over et år siden, og dessuten har jeg alrdi sett noen "bli tatt for det", så jeg visste/husket ikke den loven, desverre. Jeg bekalger på det jævligste. Det stiller i samme kategori som piratkopiering altså? Ingen som blir tatt uansett, så hvorfor følge reglene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 When I do it,it's cute,when you do it, it's just sad. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 When I do it,it's cute,when you do it, it's just sad. Jeg kan godt endre innlegget hvis det irriterer deg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 CypheroN har menzen i dag Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er over et år siden, og dessuten har jeg alrdi sett noen "bli tatt for det", så jeg visste/husket ikke den loven, desverre. Jeg bekalger på det jævligste. Det stiller i samme kategori som piratkopiering altså? Ingen som blir tatt uansett, så hvorfor følge reglene? Overhodet ikke. Var en grunn til at jeg hadde gåseøyne rundt "bli tatt for det." Hadde noen blitt tatt for det, så hadde jeg skjønt at det var forbudt i tråden. Siden ingen har blitt tatt, så trodde jeg det var lov. u see? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Anyways... Hva har alle gjort i dag da? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Anyways... Hva har alle gjort i dag da? Skole, piano, msn Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Seriøst, er ikke noe å diskutere. Jeg så det ble snakk om mat, så jeg begynte å lure om tråden faktisk var om mat, og om mitt klatreinnlegg var totalt feilplassert. Derfor sjekket jeg førstetråden, hvor jeg blant annet fant trådregler, og jeg ble oppmerksom på at CypheroN nettopp hadde linket til en av sine egne tråder, så jeg nevnte det. Alle kunne gjort samme feilen, er ikke noe å slå han i hodet for. Noen som kan gi mer info om klatringen? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Svært lite har egentlig blitt gjort. Kost meg hos min kjære. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Anyways... Hva har alle gjort i dag da? Stått opp, dusjet, vært på skolen, tatt prøve (gikk dritbra. happy ), lollet i byen fordi ca 10 fags kranglet ved bussholdplassen, mensen på den kjerringa sier jeg bare. Kom hjem, spilt Oblivion, vaska vinduet (ja, får betalt. Skal legge huset ut for visning. Må gjøres av noen), dratt til butikken, kjøpt st00f, har satt pizza i ovnen og regner med at den er ferdig om 5 minutter. Du? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Overhodet ikke. Var en grunn til at jeg hadde gåseøyne rundt "bli tatt for det." Hadde noen blitt tatt for det, så hadde jeg skjønt at det var forbudt i tråden. Siden ingen har blitt tatt, så trodde jeg det var lov. u see? Det er strengt tatt du selv som skal sjekke reglene, ihvertfall førstepost når du møter en tråd du har tenkt til å poste i. Nå forventer jeg en eller annen "LOL FUCK THE AUTHORETIES"-kommentar og du får kanskje tilvekst av e-skjegg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Noen som kan gi mer info om klatringen? Ikke gi opp hvis du står fast/det blir kjedelig. Noe mer du lurer på? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Herregud, den diskusjonen er vel ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg