Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor kommer uttrykket "om nom nom" fra? Ser at flere og flere bruker det.

Skal syte litt nå. I dag var planen å sette i gang med et prosjektarbeid som må være gjort til torsdag. Jeg hadde planlagt å møte en klassekompis på universitetet kl 13 (vi to som gjør dette arbeidet i lag), men han var faen meg ikke der. Slo på tråden til han da, og gjett hvorfor han ikke var der? Jo, han lå pokker meg og sov. Hadde vært oppe til sju og sett superbowl. Først 14:30 klarte han å karre seg til universitetet. Så satt vi der i snaue to timer da, fikk ikke gjort stort, men men...kom iallfall i gang. Blir så irritert på folk som ikke klarer å holde avtaler. Skal ikke jobbe med han i fremtiden iallfall, med mindre det er helt nødvendig.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet (og jeg er ingen ekspert) stammer det fra et lolcat-bilde av en kanin som ser ut til å tygge på noe. Hvis jeg tar feil får noen heller skyte meg. ^^ Bildet er preget med teksten, *Om nom nom nom* eller noe slikt. *Prøver å finne bildet*

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Ok. Anbefales hvis du er interessert i emnet. Den varer bare i 30 minutter eller noe sånt, og den er ganske brutal, men viktig. Man føler seg litt stum når rulleteksten kommer.

Interessant, men var jævlig upassende drittmusikk til filmen.

Lenke til kommentar

Nå skal jeg slurpe i meg litt suppe.

Ok. Anbefales hvis du er interessert i emnet. Den varer bare i 30 minutter eller noe sånt, og den er ganske brutal, men viktig. Man føler seg litt stum når rulleteksten kommer.

Interessant, men var jævlig upassende drittmusikk til filmen.

Lat som du står sammen med jødene i kulda, så skal du nok se at du ikke bryr deg lenger

... :p

Jeg klarte å ignorere det. Er en av de beste dokumentarene jeg har sett.

Lenke til kommentar

Er det noen her med peiling på klatring/klatreutstyr? Trenger et svart KJAPT, om noe.

Spørsmålene er disse: Om man kjøpte et tau for 2 år siden, bruker det sånn passe gjevnlig, men har lagt det ligge det siste halve året, er det OK for use?

Hvor stramt må selen være rundt magen/livet? Greit om bare man får festet den stroppen, men ikke borelåsen?

Spør fordi en fyr prøver å selge meg sitt utstyr, og jeg må svare i dag. Kan godt sende meg pm de med svar.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Er det noen her med peiling på klatring/klatreutstyr? Trenger et svart KJAPT, om noe.

Spørsmålene er disse: Om man kjøpte et tau for 2 år siden, bruker det sånn passe gjevnlig, men har lagt det ligge det siste halve året, er det OK for use?

Hvor stramt må selen være rundt magen/livet? Greit om bare man får festet den stroppen, men ikke borelåsen?

Spør fordi en fyr prøver å selge meg sitt utstyr, og jeg må svare i dag. Kan godt sende meg pm de med svar.

1: Det går nok, men jeg ville anbefale å sjekke om det er hull/ litt tynnere enkelte steder. Hvis det er det, er det på tide å bytte ut.

2: Forsto ikke helt det, men selen skal helst være så stram som mulig.

Og btw, du må være veldig, veldig nøye, en liten feil kan føre til masser av rart.

Lenke til kommentar

Det er ikke lov til å linke til egne tråder her CypheroN.

Ok, takker Atsjonas. Jeg har sett tauet, og det ser helt flott/nytt ut. Så det er altså good to go så lenge det ikke er synlig ødelagt?

Altså, du kan se for deg en bukse som man ikke får helt rundt livet, at den på en måte er for liten. Jeg får så vidt tatt sammen borelåsen, og får helt fint festet hver siden av selen sammen med den såkalte stroppen. Bare lurte på om det var veldig viktig om jeg fikk borelåsen heeelt igjen.

Endret av Genuine Genes
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...