CypheroN Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Bra du sjekker den ut. Det er bare en straight forward dokumentar med en fransk voice-over i bakgrunn, så takler du ikke fransk er den ikke noe og se. Interessant at den kom i 1955 også, kun ti år etter krigen var slutt. Og allikevel, den er like aktuell i 2009. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Unnskyld da. Du kommer jo til helgen da så kan ta det igjen. Skal vi se hele dritten omigjen? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hjelp! Hvilken pizza blir jeg mest mett av? Big One Mozarella (den med sykt mye ost) eller Grandiosa original Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hjelp! Hvilken pizza blir jeg mest mett av? Big One Mozarella (den med sykt mye ost) eller Grandiosa original Begge deler! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tror den forsvant ganske fort. :/ Hva var spesielt med den røde stratosen? Husker å ha sett den i butikken, men kommer ikke på hva som var spesielt med den . Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har ikke spist i dag, så kanskje på tide...stikker til butikken jeg da tenker jeg meg.. Tror jeg satser på en stor en Tror den forsvant ganske fort. :/ Hva var spesielt med den røde stratosen? Husker å ha sett den i butikken, men kommer ikke på hva som var spesielt med den . nøtter Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Unnskyld da. Du kommer jo til helgen da så kan ta det igjen. Skal vi se hele dritten omigjen? Det finner vi ut. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hjelp! Hvilken pizza blir jeg mest mett av? Big One Mozarella (den med sykt mye ost) eller Grandiosa original Big One har tykkere bunn og mer fyll. You do the math. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvor kommer uttrykket "om nom nom" fra? Ser at flere og flere bruker det. Skal syte litt nå. I dag var planen å sette i gang med et prosjektarbeid som må være gjort til torsdag. Jeg hadde planlagt å møte en klassekompis på universitetet kl 13 (vi to som gjør dette arbeidet i lag), men han var faen meg ikke der. Slo på tråden til han da, og gjett hvorfor han ikke var der? Jo, han lå pokker meg og sov. Hadde vært oppe til sju og sett superbowl. Først 14:30 klarte han å karre seg til universitetet. Så satt vi der i snaue to timer da, fikk ikke gjort stort, men men...kom iallfall i gang. Blir så irritert på folk som ikke klarer å holde avtaler. Skal ikke jobbe med han i fremtiden iallfall, med mindre det er helt nødvendig. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Big One har tykkere bunn og mer fyll. You do the math. Gracias. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er det vanlig at cdon er utrolig trege til å sende ting? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Så vidt jeg vet (og jeg er ingen ekspert) stammer det fra et lolcat-bilde av en kanin som ser ut til å tygge på noe. Hvis jeg tar feil får noen heller skyte meg. ^^ Bildet er preget med teksten, *Om nom nom nom* eller noe slikt. *Prøver å finne bildet* Endret 2. februar 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Så vidt jeg vet (og jeg er ingen ekspert) stammer det fra et lolcat-bilde av en kanin som ser ut til å tygge på noe. Hvis jeg tar feil får noen heller skyte meg. ^^ Riktig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ok. Anbefales hvis du er interessert i emnet. Den varer bare i 30 minutter eller noe sånt, og den er ganske brutal, men viktig. Man føler seg litt stum når rulleteksten kommer. Interessant, men var jævlig upassende drittmusikk til filmen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nå skal jeg slurpe i meg litt suppe. Ok. Anbefales hvis du er interessert i emnet. Den varer bare i 30 minutter eller noe sånt, og den er ganske brutal, men viktig. Man føler seg litt stum når rulleteksten kommer. Interessant, men var jævlig upassende drittmusikk til filmen. Lat som du står sammen med jødene i kulda, så skal du nok se at du ikke bryr deg lenger ... Jeg klarte å ignorere det. Er en av de beste dokumentarene jeg har sett. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er det noen her med peiling på klatring/klatreutstyr? Trenger et svart KJAPT, om noe. Spørsmålene er disse: Om man kjøpte et tau for 2 år siden, bruker det sånn passe gjevnlig, men har lagt det ligge det siste halve året, er det OK for use? Hvor stramt må selen være rundt magen/livet? Greit om bare man får festet den stroppen, men ikke borelåsen? Spør fordi en fyr prøver å selge meg sitt utstyr, og jeg må svare i dag. Kan godt sende meg pm de med svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Damn that's good cooking! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Edit: nei. Endret 2. februar 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er det noen her med peiling på klatring/klatreutstyr? Trenger et svart KJAPT, om noe. Spørsmålene er disse: Om man kjøpte et tau for 2 år siden, bruker det sånn passe gjevnlig, men har lagt det ligge det siste halve året, er det OK for use? Hvor stramt må selen være rundt magen/livet? Greit om bare man får festet den stroppen, men ikke borelåsen? Spør fordi en fyr prøver å selge meg sitt utstyr, og jeg må svare i dag. Kan godt sende meg pm de med svar. 1: Det går nok, men jeg ville anbefale å sjekke om det er hull/ litt tynnere enkelte steder. Hvis det er det, er det på tide å bytte ut. 2: Forsto ikke helt det, men selen skal helst være så stram som mulig. Og btw, du må være veldig, veldig nøye, en liten feil kan føre til masser av rart. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Det er ikke lov til å linke til egne tråder her CypheroN. Ok, takker Atsjonas. Jeg har sett tauet, og det ser helt flott/nytt ut. Så det er altså good to go så lenge det ikke er synlig ødelagt? Altså, du kan se for deg en bukse som man ikke får helt rundt livet, at den på en måte er for liten. Jeg får så vidt tatt sammen borelåsen, og får helt fint festet hver siden av selen sammen med den såkalte stroppen. Bare lurte på om det var veldig viktig om jeg fikk borelåsen heeelt igjen. Endret 2. februar 2009 av Genuine Genes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg