Bonna86 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hva med firkløver? Det er godt det også. Ja, det er godt det også, men det er så lenge siden jeg har smakt Stratos. Fikk plutselig enormt lyst på Stratos med nøtter. Er det forresten du yvonne som for en tid siden var aktiv innenfor filmgruppene på nettby og som laga gruppa for klassiske filmer? Det stemmer. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har ikke sett rød stratos på butikken på lang tid... Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Må utrope min favoritt enten bak eller foran Stratos, er det "Toppris" som er min mest smakfulle favoritt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er en daim-person jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Merkelig hvordan man husker enkelte ting. Er år og dag siden jeg var på nettby, men enkelte ting fester seg Endret 2. februar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jah, Toppris er også godt. Kvikk Lunsj også. Merkelig hvordan man husker enkelte ting. Er år og dag siden jeg var på nettby, men enkelte ting fester seg Hehe, okay. Har ikke vært der på evigheter jeg heller, ihvertfall ikke aktivt i noe forum. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Og jeg bumper meg selv, Lars. Det er bare deg. Men, ja, jeg er nok over gjennomsnittet glad i dokumentarer. Ser fortsatt mer på vanlige serier da. Sett "Night and Fog" ? Bra dokumentar om WWII. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ingen som nevner Hobby? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 http://nidar.no/eway/default.aspx?pid=271&...825:1:0:0:::0:0 Ingen over, ingen ved siden... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er bare deg. Men, ja, jeg er nok over gjennomsnittet glad i dokumentarer. Ser fortsatt mer på vanlige serier da. Sett "Night and Fog" ? Bra dokumentar om WWII. Ikke sett nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fordi vi ikke er 6år? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Ok. Anbefales hvis du er interessert i emnet. Den varer bare i 30 minutter eller noe sånt, og den er ganske brutal, men viktig. Man føler seg litt stum når rulleteksten kommer. edit: Den er her faktisk. Men tåler man ikke kvaliteten så finnes den på *host*Torrent*host* også (STFU Danielzu) Endret 2. februar 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har ikke sett rød stratos på butikken på lang tid... Tror den forsvant ganske fort. :/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ok. Anbefales hvis du er interessert i emnet. Den varer bare i 30 minutter eller noe sånt, og den er ganske brutal, men viktig. Man føler seg litt stum når rulleteksten kommer. Får sjekke den ut da Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ingen som nevner Hobby? Aldri likt faktisk. http://nidar.no/eway/default.aspx?pid=271&...825:1:0:0:::0:0 Ingen over, ingen ved siden... Mmm, enig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hobby er jo knallgod... Men å nevne en favorittsjokolade utenom den vanlige melkesjokoladen er vanskelig altså. Banantwisten er jo god, samt Milky-Way og Energy faktisk.... Snickers... Nei faen det blir som å velge ut ei som er penere enn de andre blant finalistene i Miss World... med mindre det er snakk om Miss World 80+ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Får sjekke den ut da Mens det er snakk om WWII og slikt så synes jeg du skal se ferdig den Napola filmen som vi begynte å se når jeg var hos deg. Du bare sovner lenge før slutten og går glipp av noe supertrist, mens jeg sitter der og tørker tårer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Får sjekke den ut da Mens det er snakk om WWII og slikt så synes jeg du skal se ferdig den Napola filmen som vi begynte å se når jeg var hos deg. Du bare sovner lenge før slutten og går glipp av noe supertrist, mens jeg sitter der og tørker tårer. Unnskyld da. Du kommer jo til helgen da så kan ta det igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Savner rød bounty jeg. Bounty med mørk sjokolade, omnomnom ... Fant den igjen på Location i Trondhjem, etter å ha sist sett den var på taxfree på slutten av nittitallet. Var et kjærkomment møte. Selv om den kosta skremmende mye for en liten sjokolade ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Han gjør det med vilje. Hater å se film når dama sitter og gråter, så hadde vært kjekt å sovne fra det noen ganger selv Endret 2. februar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg