Bytex Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Påvirker det rettskrivning også Lars? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Påvirker det rettskrivning også Lars?Mobb, mobb! Ja, for tenk atte det gjør lissom det. Lissom. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Deilig å være tilbake da ^^, Savnet dere faktisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 NiXx ble jeg glad i,snurreleif ble bare ''eh'' Savner Abe-avataren. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 NiXx ble jeg glad i,snurreleif ble bare ''eh'' Savner Abe-avataren. Flott avatar Danielzu Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Deilig å være tilbake da ^^, Savnet dere faktisk Vi har savnet deg også. *kosepå* Kanskje en ide med et brukernavn som er litt mer forskjelllig fra din bror enn kun en bosktav? Sånn for å hindre fremtidige misforståelser. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 NiXx ble jeg glad i,snurreleif ble bare ''eh'' Savner Abe-avataren. Faen så kravstore folk er da! Selv-portrettet består til jeg føler for noe annet, bastabom! ...glad i deg også. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Deilig å være tilbake da ^^, Savnet dere faktisk Vi har savnet deg også. *kosepå* Kanskje en ide med et brukernavn som er litt mer forskjelllig fra din bror enn kun en bosktav? Sånn for å hindre fremtidige misforståelser. Da er det han som skal skifte, jeg kom hit først Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 NiXx ble jeg glad i,snurreleif ble bare ''eh'' Savner Abe-avataren. Samme her. Og når du nevner Abe-avataren synes jeg det samme. *rope på NiXx* Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvor kommer "boe" fra i sameboe? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 NiXx ble jeg glad i,snurreleif ble bare ''eh'' Savner Abe-avataren. Samme her. Og når du nevner Abe-avataren synes jeg det samme. *rope på NiXx* Nå prøver du bare å være slem. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvor kommer "boe" fra i sameboe? Det kommer fra etternavnet mitt Haneboe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 NiXx ble jeg glad i,snurreleif ble bare ''eh'' Savner Abe-avataren. Samme her. Og når du nevner Abe-avataren synes jeg det samme. *rope på NiXx* Nå prøver du bare å være slem. Var ikke et krav,var bare mimring. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Jo, men når folk mimrer positivt om meg blir jeg skikkelig: "GISP! en venn?!" og smisker no jævlig. Se filmen hos Youtube *sukk* Nobuo.. Endret 2. februar 2009 av NiXx Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Oooooo vondt i hodet. Skulle egentlig vært og møtt folk og kaffet med de, men var så hodevond at jeg spurtet rett hjem... Mmmm varme teppet. Og folxet? Ble det en strålende dag? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vi starta dagen kl 8 idag, med halvtime blodslitsomt spinning på sats Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Damn! Sitter og ser på første episode av Ross Kemp returns to Afghanistan. Seriøst! Hvem trenger action-filmer når man har dokumentarer som dette? MYE mer engasjerende for man veit det er ekte. Det er nesten så jeg selv sitter å dukker unna kulene man hører suse forbi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Men har filmen Ah-nuhl og hans klone? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Men har filmen Ah-nuhl og hans klone? wtf is that? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg