Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
hei folkens!! Da er jeg tilbake, pissed på forum moderatoren som bannet meg pågrunn av Samebror sine tidligere uttalelser, og at forumstyret ikke svarer på klagemail er enda mer skuff...

Jævlig flott at de ikke klarer å skille mellom bror og boe. Men de har vel en del å stri med midt oppe i bruddet mellom Tek og Gamer, så kan tenkes den blir behandlet snart ;)

Velkommen tilbake forresten. *klam klemz*

Lenke til kommentar
hei folkens!! Da er jeg tilbake, pissed på forum moderatoren som bannet meg pågrunn av Samebror sine tidligere uttalelser, og at forumstyret ikke svarer på klagemail er enda mer skuff...

Jævlig flott at de ikke klarer å skille mellom bror og boe. Men de har vel en del å stri med midt oppe i bruddet mellom Tek og Gamer, så kan tenkes den blir behandlet snart ;)

Velkommen tilbake forresten. *klam klemz*

Ja, har vært irritert helt siden jeg ble bannet :realmad:

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Her hadde jeg funnet meg et stabilt familievennlig nick i "Snurreleif", men nei da.
Snurreleif er ikke familievennlig. Det minner om snurrebass og kan skape traumer hos alle barna som vanker her. Akkurat som synet av kjønnslepper i babethread'en skaper traumer.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

AAARGH! Blir gaaal. Har hatt leamus i "posen" under høyre øye, siden Torsdag/Fredag. Greit nok om det hadde vært litt smått periodevis, men er jo tilnærmet konstant.

Lenke til kommentar
AAARGH! Blir gaaal. Har hatt leamus i "posen" under høyre øye, siden Torsdag/Fredag. Greit nok om det hadde vært litt smått periodevis, men er jo tilnærmet konstant.

Leamus skyldes i noen tilfeller mangel på kaluim. Det samme gjør kramper. Det har med det å gjøre at kalium har en del å si for hvordan nervesignalene blir overført. Prøv å spise masse bananer.

Endret av Lars
Lenke til kommentar
Her hadde jeg funnet meg et stabilt familievennlig nick i "Snurreleif", men nei da.
Snurreleif er ikke familievennlig. Det minner om snurrebass og kan skape traumer hos alle barna som vanker her. Akkurat som synet av kjønnslepper i babethread'en skaper traumer.

Ikke min feil at Norges barn er perverse ._.

Dessuten var det ment som Snurrebarten Snurreleif, og da tenker jeg munnbart, ikke kjønnsbart.

Pfft, "Leamus"... 10hi.

Nydelig avatar btw. :p

Avspeiler meg ypperlig synes jeg da men.

Endret av NiXx
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...