Llandari Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Lol, strømmåleren min har ikke vært avlest siden september 2007, og eb nett har stipulert et mye lavere forbruk enn jeg faktisk har hatt i 1,5 år. Så når jeg nå meldte inn målerstanden i januar fikk jeg en årsavregning på 6200,- som skal betales 05.02.09. Fikk endelig svar på gåten av en hjelpsom kar på kundeservice. Har trodd det måtte være noe helt feil..men jeg har ligget inne på en plan som er beregnet ut fra forbruk på 2500kwh i året, mens jeg faktisk har brukt 7000kwh..så da kommer alle disse avvikene slått sammen nå. Huff a meg..nå fikk jeg ordnet så jeg får avlesninger annenhver måned og betaler for faktisk forbruk istedet for å lese av en gang i året og betale alt som er feil på en gang istedet. 2500kwh i året? Det er da ekstremt lite... (Med mindre du bor i et kott såklart) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sjekker ikke engang kwh på strømmregninga mi jeg. Åpner konvolutten, banner og betaler regninga uten å ville se på den noe mer. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ser ut som Store Norske Leksikon er åpen og gratis fra i dag! (Mulig bare jeg som ikke finner utloggingsknappen)Forhåpentligvis vil det føre til en bedring av norsk Wikipedia i form av nye kilder. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kristendom ... /facepalm Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Par poster har blitt slettet. Har dere problemer med en bruker så rapporter de og en moderator vil se på problemet og gi tilbakemelding. Offentlig diskusjoner om hvor teit/dum brukere er kan dere ta et annet sted eller ta det opp med brukeren på en høfflig måte. (innlegget kommenteres ikke, tilbakemeldinger tar dere som vanlig via PM) Endret 2. februar 2009 av b-real Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kristendom ... /facepalm Nice fail. ^___^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kristendom ... /facepalm Hadde jeg vært kvinne og skulle føde så hadde jeg faen meg ropt på akkurat de jeg ville rope på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Var jo nødt å sjekke når jeg fikk strømregning på 6 ganger det jeg pleier å få. Men det hadde jo sin forklaring også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Æsj. Får ikke lov å baksnakke folk heller nå da. Men angående strøm, så er det vistnok avlesning annenhver måned her, men klarer alltid å glemme når det har gått to måneder Tror jeg skal lese av i slutten av denne måneden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jau, problemet her var at det ikke var avlest på 1,5 år, og stipulert forbruk var altfor lite ift faktisk forbrud..den fella går jeg ikke i en gang til hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hehe.. Selv håper jeg at det ble stipulert for mye sist gang, slik at jeg slipper nok en gang å gå dritsur gjennom en hel uke, pga et tilsynelatende horribelt strømforbruk. Ligger jo på det samme som et helt hus... Skylder det på akvariet som står på konstant Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har vondt i magen. Jeg vil ikke være her. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har ikke lyst å gå på jobb om 30 minutter. Skal vi bytte? Jeg kan ta mageknipen din. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har ikke lyst å gå på jobb om 30 minutter. Skal vi bytte? Jeg kan ta mageknipen din. Kan du ta fobien for folk som smatter, slafser og slurper også? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja går greit, er ikke så mye på kafe og slikt. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kan du ta fobien for folk som smatter, slafser og slurper også? Finnes det en annen måte å spise saftis på? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja. La være å spise saftis. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Irriterende med knasing av drops i et ellers så stille rom. Får lyst til å skrike: KAN DU SUGE ELLER??? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Bra du ikke er mann og roper det hvertfall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg