Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Lol, strømmåleren min har ikke vært avlest siden september 2007, og eb nett har stipulert et mye lavere forbruk enn jeg faktisk har hatt i 1,5 år. Så når jeg nå meldte inn målerstanden i januar fikk jeg en årsavregning på 6200,- som skal betales 05.02.09.

Fikk endelig svar på gåten av en hjelpsom kar på kundeservice. Har trodd det måtte være noe helt feil..men jeg har ligget inne på en plan som er beregnet ut fra forbruk på 2500kwh i året, mens jeg faktisk har brukt 7000kwh..så da kommer alle disse avvikene slått sammen nå. Huff a meg..nå fikk jeg ordnet så jeg får avlesninger annenhver måned og betaler for faktisk forbruk istedet for å lese av en gang i året og betale alt som er feil på en gang istedet.

2500kwh i året? Det er da ekstremt lite...

(Med mindre du bor i et kott såklart)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Sjekker ikke engang kwh på strømmregninga mi jeg. Åpner konvolutten, banner og betaler regninga uten å ville se på den noe mer.

Lenke til kommentar

Par poster har blitt slettet. Har dere problemer med en bruker så rapporter de og en moderator vil se på problemet og gi tilbakemelding. Offentlig diskusjoner om hvor teit/dum brukere er kan dere ta et annet sted eller ta det opp med brukeren på en høfflig måte.

(innlegget kommenteres ikke, tilbakemeldinger tar dere som vanlig via PM)

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Æsj. Får ikke lov å baksnakke folk heller nå da. :shrug:

Men angående strøm, så er det vistnok avlesning annenhver måned her, men klarer alltid å glemme når det har gått to måneder :wallbash: Tror jeg skal lese av i slutten av denne måneden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hehe.. Selv håper jeg at det ble stipulert for mye sist gang, slik at jeg slipper nok en gang å gå dritsur gjennom en hel uke, pga et tilsynelatende horribelt strømforbruk. Ligger jo på det samme som et helt hus... Skylder det på akvariet som står på konstant :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...