Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Remulade er greit i små små doser, samme med majones men da skal det faen meg være lite.

Der har du rett, er ikke akkurat noe en trøkker ned kilovis av på en gang. Det er ikke godt.

Lenke til kommentar
Remulade er greit i små små doser, samme med majones men da skal det faen meg være lite.

Majones skal spises i stooore doser!

50/50 reker og majones omtrent, på rekesmørbrød.

5-6 gode striper på en skive levermajogurk.

4-5 striper på makrell-i-tomat, samt sitronpepper.

En dæsj sammen med sitronpepper eller salt på tomatskiver, topp med agurk.

Majo :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Sylteagurk på hamburger er bare ultimate win.

Jeg skjønner meg ikke på alle de som plukker det vekk. Sylteagurk på burger er bare elskbart.. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Lillium Venom 24/01-2009 : 09:08

Loveless Lillium 18/07-2008 : 16:33

KittyCat Loveless 14/01-2008 : 16:20

Aha, i see.

Du har ikke fått det med deg før nå!?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
etter alt det pratet her fikk jeg skikkelig lyst på baguett med roastbeef fra bigbite:P

Hah! Synd det. Men dersom du kommer innom kontoret, så skal du få pizzastykke av meg. Har med til oppvarming. ;)

Lenke til kommentar
etter alt det pratet her fikk jeg skikkelig lyst på baguett med roastbeef fra bigbite:P

Hah! Synd det. Men dersom du kommer innom kontoret, så skal du få pizzastykke av meg. Har med til oppvarming. ;)

Så bra :p

Flinke meg har klart å glemme av maten hjemme i dag sjø:p

Lenke til kommentar

Lol, strømmåleren min har ikke vært avlest siden september 2007, og eb nett har stipulert et mye lavere forbruk enn jeg faktisk har hatt i 1,5 år. Så når jeg nå meldte inn målerstanden i januar fikk jeg en årsavregning på 6200,- som skal betales 05.02.09.

Fikk endelig svar på gåten av en hjelpsom kar på kundeservice. Har trodd det måtte være noe helt feil..men jeg har ligget inne på en plan som er beregnet ut fra forbruk på 2500kwh i året, mens jeg faktisk har brukt 7000kwh..så da kommer alle disse avvikene slått sammen nå. Huff a meg..nå fikk jeg ordnet så jeg får avlesninger annenhver måned og betaler for faktisk forbruk istedet for å lese av en gang i året og betale alt som er feil på en gang istedet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...