Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vonde minner fra barndommen, kjære. Du ble mishandlet av en diger kaviartube med armer og ben da du var liten? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vonde minner fra barndommen, kjære. Du ble mishandlet av en diger kaviartube med armer og ben da du var liten? Ja, og jeg valgte det selv. Aldri igjen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kanskje en "venn" tømte en hel tube kaviarmix i håret hennes når hun var liten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Og det eneste jeg klarer å se for meg er en reklame hvor ei dame med håret fullt av kaviar står og slenger på det i slow-motion. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Eller kanskje en tidlig kjæreste kalte tissen sin for "kaviartuben", og hver gang det gikk for han ville han "tømme kaviartuben i håret ditt". Who knows. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Mildt sagt kvalmt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvor mange ganger må jeg rapportere "Guest_7D78E6_*" Før han får ip-en bannet? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvor mange ganger må jeg rapportere "Guest_7D78E6_*" Før han får ip-en bannet? Hva har han gjort? :O Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvor mange ganger må jeg rapportere "Guest_7D78E6_*" Før han får ip-en bannet? Hva har han gjort? :O Troller. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvor mange ganger må jeg rapportere "Guest_7D78E6_*" Før han får ip-en bannet? Hva har han gjort? :O Troller. Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tror jeg hadde salt på, av en eller annen grunn. Og majones. kaviar er jo mer enn salt nok i seg selv Jeg bruker kaviar kun til en ting, og det er under gulost. Hva bruker dere remulade til? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Remulade brukes i rikelige menger på fiskepinner, sprøstekt fisk av andre slag og fiskegrateng. Det er faktisk dritgodt, tro meg. Lærte det når jeg spiste Fish'n'chips i england, der fikk jeg det dynka i majones eller remulade. Ikke sundt, men pokker så godt. Endret 2. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hei og god dag alle sammen:) Remulade er jo best på roastbeef, sammen med en god dose rødløk.. mMm... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har omvendt mange på jobb til å prøve remulade på fiskegrateng og sprøstekt fisk. Vi får stort sett fiskemat av en eller annen sort hver tirsdag i kantina. Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Remulade er must på fiskepinner. Ellers får man det jo på pomfri i diverse land, og det er ikke så galt det heller faktisk. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har aldri smakt remulade før Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Ja, ble overrasket over hvor vanlig det var med majones eller remulade til pommes frites sørover i Europa. Fikk alltid en majonespose med boksen hvis man ikke ba om ketchup spesifikt, hvertfall i Tyskland. Du som ikke har smakt det, det er som majones med små biter sylteagurk i så det er litt mere syrlig, men samtidig søtt. Endret 2. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har aldri smakt remulade før Aldri!? Du har gått glipp av noe.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Remulade er greit i små små doser, samme med majones men da skal det faen meg være lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg