Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Makrell i tomat er djevelens verk. Jeg for min del syns at kaviar er verre. Grøss... Kaviar kan faktisk være godt i noen tilfeller, men som regel smaker det drit.. Kaviar smaker godt kun når den har inført partnerskap med mayones. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kaviar smaker godt kun når den har inført partnerskap med mayones. Eller når det kommer i selskap med hardkokt egg på brødskiva. Annet enn de to tilfellene, er ikke kaviar særlig godt.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Kaviar er like godt som å få Aids:) Endret 2. februar 2009 av Venom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kaviar er like godt som Aids Aidskake! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 I så fall har jeg litt sansen for aids Men som Daniel sier. Den bør inngå partnerskap med majones, eller komme med et såkalt Mix-stempel på tuben.... eller hånd i hånd med egg på brødskiva. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kaviarmix + majones er kjempegodt. Men ikke på mere enn ei skive i slengen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 I så fall har jeg litt sansen for aids Men som Daniel sier. Den bør inngå partnerskap med majones, eller komme med et såkalt Mix-stempel på tuben.... eller hånd i hånd med egg på brødskiva. Ville nå ikke anbefalt deg å hatt henne på brødskiva, heller. Selv om mennesker visstnok skal smake som kylling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nå mente jeg aids som i sjukdommen Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nå mente jeg aids som i sjukdommen Det er heller ikke godt på brødskiva. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Ville nå ikke anbefalt deg å hatt henne på brødskiva, heller. Selv om mennesker visstnok skal smake som kylling. Kylling? Tror du det? Jeg har hørt det er mer som fisk, men med seigere konsistens.. Ikke at jeg kjenner noen som har spist menneske da. "Like godt som å få Aids" - altså, de fleste får aids gjennom sex.. Endret 2. februar 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vedder på at du bare måtte smake på deg selv, nå som det ble nevnt Tok en liten jafs av arma eller noe. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Får man aids gjennom sex? Wow, det visste jeg ikke. Teach me how. Jeg har også hørt at det smaker som biff. Så, ja... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Haha, slapp av pussycat. Vel, da er det ikke så ille å få aids da. Så om du mente at kaviar er drit, så blir det litt selvmotsigende. ^^ Jeg visste ikke at valper tisser så mye. Tredje gang nå. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Penis T: Kaviar eller aids? Jeg er ikke sikker på hva jeg hadde valgt. Heller mer mot aids, altså. Et øyeblikk med nytelse før lidelse. Slikt får man ikke med kaviar. Valper tisser. Hele tiden. Overalt. Endret 2. februar 2009 av Venom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Penis T: Kaviar eller aids? Jeg er ikke sikker på hva jeg hadde valgt. Heller mer mot aids, altså. Et øyeblikk med nytelse før lidelse. Slikt får man ikke med kaviar. Valper tisser. Hele tiden. Overalt. Kaviar er da ikke _så_ ille? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vonde minner fra barndommen, kjære. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Husker ikke hvordan kaviar smaker, og tbh så frister det ikke veldig å finne det ut heller. Ser ikke akkurat delikat ut. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tror jeg hadde salt på, av en eller annen grunn. Og majones. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg