Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Makrell i tomat er djevelens verk.

Jeg for min del syns at kaviar er verre. Grøss...

Kaviar kan faktisk være godt i noen tilfeller, men som regel smaker det drit..

Kaviar smaker godt kun når den har inført partnerskap med mayones.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Kaviar smaker godt kun når den har inført partnerskap med mayones.

Eller når det kommer i selskap med hardkokt egg på brødskiva.

Annet enn de to tilfellene, er ikke kaviar særlig godt..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

I så fall har jeg litt sansen for aids :hmm: Men som Daniel sier. Den bør inngå partnerskap med majones, eller komme med et såkalt Mix-stempel på tuben.... eller hånd i hånd med egg på brødskiva.

Lenke til kommentar
I så fall har jeg litt sansen for aids :hmm: Men som Daniel sier. Den bør inngå partnerskap med majones, eller komme med et såkalt Mix-stempel på tuben.... eller hånd i hånd med egg på brødskiva.

Ville nå ikke anbefalt deg å hatt henne på brødskiva, heller. Selv om mennesker visstnok skal smake som kylling.

Lenke til kommentar
Ville nå ikke anbefalt deg å hatt henne på brødskiva, heller. Selv om mennesker visstnok skal smake som kylling.

Kylling? Tror du det?

Jeg har hørt det er mer som fisk, men med seigere konsistens.. Ikke at jeg kjenner noen som har spist menneske da.

"Like godt som å få Aids" - altså, de fleste får aids gjennom sex..

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar

Penis T: Kaviar eller aids? Jeg er ikke sikker på hva jeg hadde valgt. Heller mer mot aids, altså. Et øyeblikk med nytelse før lidelse. Slikt får man ikke med kaviar.

Valper tisser. Hele tiden. Overalt.

Endret av Venom
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Penis T: Kaviar eller aids? Jeg er ikke sikker på hva jeg hadde valgt. Heller mer mot aids, altså. Et øyeblikk med nytelse før lidelse. Slikt får man ikke med kaviar.

Valper tisser. Hele tiden. Overalt.

Kaviar er da ikke _så_ ille?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...