Datasmurf Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Heh. Man lærer noe nytt hver natt. Det der kom aldri frem da jeg skrev en lengre artikkel om samer, ingen av samene jeg snakket med nevnte noe om overnaturlige krefter. Makan altså, holde sånt fra en ærlig skoleelev som skrev artikkel om et folkeslag han interesserer seg for ... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 De som ikke synes dette er tøft kan gå å legge seg. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 De var ikke tøffe og eg nekter å legge meg! Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Bitch on the pension, suck my dong. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Heisan. Er alene i foumkafeen. Skjeldent at det er så stille her. Stikker innom noen tråder til før jeg legger meg så god søndag og etter hvert/ snart god natt. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Glimti: lest snow crash? Signaturen din får meg til å tenke på en av de geniale skurkene i den boken. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gah ... Fåkke sove. Sitter og irriterer meg over neglene mine. Klipte de for korte, nå kjennes det ut som om de er for lange og må klippes, men det er ikke igjen noe å klippe *hat* Jeg blir gal :| Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvorfor klippe negler når man kan rive dem av med fingra? Mye morsommere. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Morning peeps! Nå sitter jeg her i uniform. Gud, jeg er kjekk! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Morn. Jeg stikker på jobb hvertfall, blir deilig det her. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 6 timer busstur foran meg. Det blir IKKE deilig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Morning peeps! Nå sitter jeg her i uniform. Gud, jeg er kjekk! Korps? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 HAH! Makrell på brødskiva er elsk Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 HAH! Makrell på brødskiva er elsk <3 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 God morgen. Prøve på skolen i dag. Går for 6'ern. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Morn morn. Klarte å slå av vekkerklokka i morges, men utrolig nok våknet jeg en halvtime senere, den tiden jeg uansett hadde vært ferdig med slumringen. Angående makrell på brødskiva: Har aldri spist det gjennom oppveksten og tenkte å gi det et go for en stund siden. Spiste hele brødskiva, men inntrykket jeg satt igjen med til slutt, var ikke til å ta feil av. Jeg liker ikke Makrell i Tomat. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Makrell i tomat er ikke til å ta feil av: Det er det sunneste og beste pålegget å spise på en god brødskive. Det er virkelig som å slå de to berømte fluene i en smekk - du får det beste fra to verdener i form av omega 3 og smak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Makrell i tomat er djevelens verk. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Makrell i tomat er djevelens verk. Jeg for min del syns at kaviar er verre. Grøss... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Makrell i tomat er djevelens verk. Jeg for min del syns at kaviar er verre. Grøss... Kaviar kan faktisk være godt i noen tilfeller, men som regel smaker det drit.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg