L4r5 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Jerky:[imba pic goes here] De runde er av svin og de andre av storfe. Begge deler nyyyydelig. Oh lord, bitte hold meg fast. Ser grapse godt ut ... Hvor mye har du av det der og var det spesielt vanskelig? Aka, kan en som har glemt å ta av store deler av plasten på en Grandiosa klare det? Utrolig enkelt å lage som jeg forklarte i stad. Bare å kutte kjøttet i tynne skiver. Det er ofte lettere å skjære det tynt nok om det er litt frossent. Skal helst ikke være tykkere enn ca. 3mm. Så bare marinerer du og krydrer. Jeg brukte en whisky som heter Ardbeg Uigedail til å marinere med. Den har mye røyksmak og setter en veldig god spiss på kjøttet. Så strødde jeg litt krydder og havsalt på og slang det i ovnen på 65 grader. Man ser når det er ferdig. Hvis ikke så smaker man. Uansett ikke så vanskelig å finne ut. Bare husk å ha døra på ovnen litt på gløtt. Så i korte trekk: Ja, en hver burde klare dette. Jeg laget av ca en halv kilo kjøtt. Endret 1. februar 2009 av Lars Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Noen som har Spotify invite ? Hørt så sykt mye om det programmet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Skremmene mange på dette forumet som heter Lars, forresten. Ytterst få som heter Egil... Kanskje jeg også skal ta en fan-sving og døpe meg om til kun Egil Bare jeg som blir småparanoid av og se at Ueland besøker DNFK? Nå skal jeg være så tøff som aldri før! "Æddabædda Ueland. Du lukter gamle bøtter og spann! " Hah! Den tenker jeg satt. Endret 1. februar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Skremmene mange på dette forumet som heter Lars, forresten. Ytterst få som heter Egil... Kanskje jeg også skal ta en fan-sving og døpe meg om til kun Egil Jeg tror det er enda færre som heter mitt IRL navn.. Muligens jeg skal bytte til det? Endret 2. februar 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Noen som har Spotify invite ? Hørt så sykt mye om det programmet. MEHMEH Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hm. Egentlig burde jeg bytte nick jeg og. Mitt fulle navn er jo lett tilgjengelig, jeg bruker ett selvportrett i nicket så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hm. Egentlig burde jeg bytte nick jeg og. Mitt fulle navn er jo lett tilgjengelig, jeg bruker ett selvportrett i nicket så hvorfor ikke? Hva har du tenkt å bytte til da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hehe.. Det ender med at alle sammen skifter nick for å følge i Lars sine størrelse 36 fotspor! Natta folks. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Størrelse 36? :!: Hva? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Da var det gjort. Altså. Fult navn er ett trykk og en whois unna. Evt. ett oppslag i telefonkatalogen unna. Eller vent. Står jeg i telefonkatalogen? Tror nesten ikke det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Sånt burde ikke vært lov, verken på TV eller YouTube :| Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Klessmaken og en rappende Hans Rotmo. Samt en tynn Terje Tysland med colgate-smil Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 *snip*Det så ganske dritt ut for ryggen..? Det er cervical spine (nakken) som er unaturlig krummet der, ikke ryggen. Er ellers veldig enig i meningen din om å bruke mye penger på en seng og en kontorstol. Så fort jeg er ferdig utdanna og skal slå meg til ro skal jeg slanke lommeboka betraktelig ved å kjøpe en überdeilig seng. Det du glemte som er veldig viktig, er å gjøre øvelser tilpasset til de krumningene og muskelubalansene man har fått. En god stol og seng er som regel ikke nok. Jeg er med på den, men øvre del av ryggsøylen (thoracic vertebrae) vil også bøyes unaturlig mye i en slik sittestilling, med mindre man sitter med 90 graders knekk i nakken. Ellers er jeg enig i at det ikke er nok med bare gode møbler, man må selvsagt være i aktivitet også. Riktig trening, gode løfteteknikker, gode sitte, gå, og ståvaner og aktsomhet mot overbelastning, unødvendige bevegelser og aktiviteter som skaper ubehag og slitasje, inngår som en helhet i å holde kroppen og spesielt ryggen i god form. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fins det ikke forumskin med ok utseende som ikke har den boksen med mine innlegg og slikt på venstre side øverst? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 "Universitetssykehuset i Nord-Norge har flere ganger brukt healere, samer og «lesere» i behandlingen av pasienter." Har samer funky "krefter"? Sjamaner, okay, men samer? Also ... Amerikanere *himle med øya Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har du ikke hørt om samenes skumle evner? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Natta! Sov godt kaféhorer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har du ikke hørt om samenes skumle evner? Egentlig ikke ... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Samer kan trylle Bla. flytte på store steiner og sørge for dårlige avlinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg