Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Jeg også har hatt ordet "meget" i mitt vokabular så lenge jeg kan huske, men har vel ikke skrevet det så masse her i forumet.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fjern i alle fall snøen på frontruta og legg på et teppe eller et håndkle. Utrolig mye mer behagelig å i det minste ha en clean frontrute når man skal på jobb tidlig på morgenen.

Ja, men greia er at den bilen ikke brukes, så eneste grunnen til at jeg skal inn der er bare for å hente den dømrade cden. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Samtidig slipper man is på innsia av ruta, som er enda verre. Har litt for mye fukt i bilen, da gulvmattene er stoff og ikke bare å tømme ut. Men dersom bilen ikke brukes, så kan den nå bare stå til brøytevesenet tar den :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Du er min herved min fiende, kjære profet.. :ph34r:
Verbale angrep sårer mer enn fysiske angrep.

:(

Du kan trøste deg med at du enda leder.. :p

Lenke til kommentar
*snip*
Det så ganske dritt ut for ryggen..?

Det er cervical spine (nakken) som er unaturlig krummet der, ikke ryggen. Er ellers veldig enig i meningen din om å bruke mye penger på en seng og en kontorstol. Så fort jeg er ferdig utdanna og skal slå meg til ro skal jeg slanke lommeboka betraktelig ved å kjøpe en überdeilig seng.

Det du glemte som er veldig viktig, er å gjøre øvelser tilpasset til de krumningene og muskelubalansene man har fått. En god stol og seng er som regel ikke nok.

Nei. Det er et sosialt fenomen som oppstår når nye fraser blir introdusert i kommunikasjonens verden.

Folk begynner ikke å ta etter, de sier ordet fordi de konsentrerer seg om å si ordet, og forsikrer alle rundt seg at de er klar over at de sier ordet og kommer til å fortsette med det. Etter tid så har vanens makt tatt overhånd og personen begynner å si ordet uten å være klar over det. Først da er du smittet.

Det hørtes veldig logisk og smart ut (ikke ironi). Fant du på det selv, eller er det hentet fra et sted?

Lenke til kommentar

Tja, egentlig er jeg mest misunnelig for at jeg ikke kom på det før han, og det føles surrealistisk å se noen poste med mitt navn, men L4r5 passer kanskje bedre inn på et nerdeforum enn Lars.

Skremmene mange på dette forumet som heter Lars, forresten.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...