Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Da var jeg meget hjemme igjen! Noen som har savnet meg?

Ja. Meget.

:whistle:

Du er smittet av meget sykdommen Kanin innførte?

Jeg er glad jeg er immun..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Allerede nå var den tynneste biten med jerky klar. Så til alle dere som lurer: Hvis dere lager jerky selv så bruk rosmarin i krydderblandingen. Det var nydelig. Rett fra ovnen. Fremdeles varm. Akkurat passe myk. :love:

De tykkere skivene er ikke klare enda da. Må nok vente et par timer til minst på de.

Jerky? Du lager tørket kjøtt e.l.?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Kjøpte meg en sånn pakke med Beef Jerky på butikken og det smakte akkurat slik som det lukter inne på jakt- og fiskebutikker med en konsistens en gammel skosåle kunne ha vært misunnelig på.. Men for all del. Hjemmelaget kan umulig være verre og skal gladlig prøve det dersom jeg kommer over noe sted.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Kjøpte meg en sånn pakke med Beef Jerky på butikken og det smakte akkurat slik som det lukter inne på jakt- og fiskebutikker med en konsistens en gammel skosåle kunne ha vært misunnelig på.. Men for all del. Hjemmelaget kan umulig være verre og skal gladlig prøve det dersom jeg kommer over noe sted.
Det er utriolig stor forskjell i kvalitet på jerky. Du burde prøve å lage selv. Det er utrolig enkelt. Bare skjær det kjøttet du vil ha i et 2-3mm tykke skiver. Mariner det litt. Hiv på det krydderet du har lyst på og litt salt. Så hiver du det hele på en rist i ovnen på 65 grader. La ovnsdøra stå litt på glatt. Så venter du noen timer og, voila, så er den klar.
Lenke til kommentar
Du er smittet av meget sykdommen Kanin innførte?

Jeg er glad jeg er immun..

Nei. Det er et sosialt fenomen som oppstår når nye fraser blir introdusert i kommunikasjonens verden.

Folk begynner ikke å ta etter, de sier ordet fordi de konsentrerer seg om å si ordet, og forsikrer alle rundt seg at de er klar over at de sier ordet og kommer til å fortsette med det. Etter tid så har vanens makt tatt overhånd og personen begynner å si ordet uten å være klar over det. Først da er du smittet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Personer gjør vel heller det motsatte av å absorbere cannabis, enn å prestere. Det er ikke dødlig og har ingen annen langtidsskadende virkning enn å miste litt hjerneceller. Men så straks folk blir avhengige av Hotel Cæsar er det ikke snakk om at det dreper hjerneceller :roll:

Får forresten prøve å lage til hjemmelaget beef jerky ved en anledning dersom prosessen ikke er verre enn som så. ^^,

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Fjern i alle fall snøen på frontruta og legg på et teppe eller et håndkle. Utrolig mye mer behagelig å i det minste ha en clean frontrute når man skal på jobb tidlig på morgenen.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...