Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Da var jeg meget hjemme igjen! Noen som har savnet meg? Ja. Meget. Du er smittet av meget sykdommen Kanin innførte? Jeg er glad jeg er immun.. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Allerede nå var den tynneste biten med jerky klar. Så til alle dere som lurer: Hvis dere lager jerky selv så bruk rosmarin i krydderblandingen. Det var nydelig. Rett fra ovnen. Fremdeles varm. Akkurat passe myk. De tykkere skivene er ikke klare enda da. Må nok vente et par timer til minst på de. Jerky? Du lager tørket kjøtt e.l.? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg visste det!Oh no you didnt! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jerky? Du lager tørket kjøtt e.l.?Yes, I do. Marinert i whiskey og krydret med rosmarin, havsalt og Texas-krydder. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Når åpner Coop? kl. 9? Ja de åpner kl.9 har jobbet på coop så jeg vet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Kjøpte meg en sånn pakke med Beef Jerky på butikken og det smakte akkurat slik som det lukter inne på jakt- og fiskebutikker med en konsistens en gammel skosåle kunne ha vært misunnelig på.. Men for all del. Hjemmelaget kan umulig være verre og skal gladlig prøve det dersom jeg kommer over noe sted. Endret 1. februar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 "You'll never amount to anything if you smoke marijuana" all they have to do is point to 14 gold medal winner Micheal Phelps" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Kjøpte meg en sånn pakke med Beef Jerky på butikken og det smakte akkurat slik som det lukter inne på jakt- og fiskebutikker med en konsistens en gammel skosåle kunne ha vært misunnelig på.. Men for all del. Hjemmelaget kan umulig være verre og skal gladlig prøve det dersom jeg kommer over noe sted.Det er utriolig stor forskjell i kvalitet på jerky. Du burde prøve å lage selv. Det er utrolig enkelt. Bare skjær det kjøttet du vil ha i et 2-3mm tykke skiver. Mariner det litt. Hiv på det krydderet du har lyst på og litt salt. Så hiver du det hele på en rist i ovnen på 65 grader. La ovnsdøra stå litt på glatt. Så venter du noen timer og, voila, så er den klar. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Du er smittet av meget sykdommen Kanin innførte? Jeg er glad jeg er immun.. Nei. Det er et sosialt fenomen som oppstår når nye fraser blir introdusert i kommunikasjonens verden. Folk begynner ikke å ta etter, de sier ordet fordi de konsentrerer seg om å si ordet, og forsikrer alle rundt seg at de er klar over at de sier ordet og kommer til å fortsette med det. Etter tid så har vanens makt tatt overhånd og personen begynner å si ordet uten å være klar over det. Først da er du smittet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 http://www.newsoftheworld.co.uk/multimedia...0102_25518a.jpg"You'll never amount to anything if you smoke marijuana" all they have to do is point to 14 gold medal winner Micheal Phelps" Hvorfor cannabis er på dopinglista kommer jeg aldri til å forstå. Det er ikke prestasjonsfremmende så det har ingenting der å gjøre Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hjem kjære hjem. Selv om jeg egentlig ikke vil være her, men sammen med en viss person <3 Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jerky? Du lager tørket kjøtt e.l.?Yes, I do. Marinert i whiskey og krydret med rosmarin, havsalt og Texas-krydder. Oi, høres godt ut. Pics (/worklog) av det ferdige resultatet? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hjem kjære hjem. Selv om jeg egentlig ikke vil være her, men sammen med en viss person <3 Nå bør alle vite hvem det er! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Du er smittet av meget sykdommen Kanin innførte? Jeg er glad jeg er immun.. Jeg er glad vi er to. Var det ikke en av samebrødrene som begynte dette? Jeg klagde på at de snakket så pent eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Personer gjør vel heller det motsatte av å absorbere cannabis, enn å prestere. Det er ikke dødlig og har ingen annen langtidsskadende virkning enn å miste litt hjerneceller. Men så straks folk blir avhengige av Hotel Cæsar er det ikke snakk om at det dreper hjerneceller Får forresten prøve å lage til hjemmelaget beef jerky ved en anledning dersom prosessen ikke er verre enn som så. ^^, Endret 1. februar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Oi, høres godt ut. Pics (/worklog) av det ferdige resultatet?Har ikke kamera her nå utenom webcam så blir nok ikke noen worklog denne gangen. Skal heller se om jeg får tatt et par bilder av ferdig vare etterpå. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Sånn, da har jeg vasket stilongsene til i morgen, vasket arbeidsbuksa, sokkene og nå rengjør jeg vernestøvlene. Skulle henta en cd som ligger i ene bilen, men den bilen er nedsnødd og jeg vet ikke heeelt om jeg orker å begynne med snøfjerning nåh! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Fjern i alle fall snøen på frontruta og legg på et teppe eller et håndkle. Utrolig mye mer behagelig å i det minste ha en clean frontrute når man skal på jobb tidlig på morgenen. Endret 1. februar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg er glad vi er to. Var det ikke en av samebrødrene som begynte dette? Jeg klagde på at de snakket så pent eller noe. Jeg har sagt meget siden sommerferien, men vet ikke jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg