Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Du skal ha ryggen om 50 år også vet du. ;) En finfin kontorstol er tingen, gjerne en man kan regulere litt. Jeg har bemerket meg at et par her inne har klasket til med noen lapper ekstra og kjøpt kontorstoler i ekte skinn. Jeg er litt misunnelig og kunne gjerne tenkt meg en slik jeg også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal du tenke sånn må du slutte å bruke boxer og :p
Plassen jeg bor på har bare en bedriten panelovn til oppvarming, så innen det rekker å bli boksershorts-varmt har kveldskulden rukket å gå igjennom pappveggene og redusert innetemperaturen til et minimum uansett. Den går 24/7 og klarer akurratt å holde innetemperaturen i sjakk. Forøvrig har ingen tatt skade av å sprade rundt commando en gang i blant heller, så fremt man er ren og pen.
Lenke til kommentar
Har en sånn fancy altmulig-justerbar ikeastol jeg. Det utgjør MYE. Utseendemessig er den grå og kjedelig, men den er god å sitte i. Smådyr, men hvorfor spare når det er snakk om ryggen, som man skal ha med seg resten av livet? 3k er ikke mye i det store bildet.
Min filosofi er at det er to ting man ikke bør holde tilbake på her i livet, og det er egen helse og egen fremtidig helse. Man bør bruke så mye som nødvendig på seng (man tilbringer halve livet i sengen) og sittemøbler. (Man tilbringer svært mye tid sittende også.) Selvforskyldte slitasjeskader i rygg og nakke når man runder førti er helt sikkert lite hyggelig, så man må tenke langsiktig. At det deilige ordet komfort som oftest står proporsjonalt sterkt med prisøkningen på slike møbler er jo bare en bonus.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...