fargoth Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Du skal ha ryggen om 50 år også vet du. En finfin kontorstol er tingen, gjerne en man kan regulere litt. Jeg har bemerket meg at et par her inne har klasket til med noen lapper ekstra og kjøpt kontorstoler i ekte skinn. Jeg er litt misunnelig og kunne gjerne tenkt meg en slik jeg også. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg har den kontorstolen du snakker om. Den er heeerliig. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 http://www.portapad.no/ Sånn skal jeg kjøpe meg. Kanskje en finfin kontorstol også. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Skal du tenke sånn må du slutte å bruke boxer og Plassen jeg bor på har bare en bedriten panelovn til oppvarming, så innen det rekker å bli boksershorts-varmt har kveldskulden rukket å gå igjennom pappveggene og redusert innetemperaturen til et minimum uansett. Den går 24/7 og klarer akurratt å holde innetemperaturen i sjakk. Forøvrig har ingen tatt skade av å sprade rundt commando en gang i blant heller, så fremt man er ren og pen. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Jeg har den kontorstolen du snakker om. Den er heeerliig.Hvor gikk du til innkjøp og hva ga du? Edit: Det var som bare pokker, dobbelpost igjen. Endret 1. februar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg har den kontorstolen du snakker om. Den er heeerliig.Hvor gikk du til innkjøp og hva ga du? Jeg fikk den faktisk til bursdagen min jeg, i 2007 tror jeg det var. Så jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Har en sånn fancy altmulig-justerbar ikeastol jeg. Det utgjør MYE. Utseendemessig er den grå og kjedelig, men den er god å sitte i. Smådyr, men hvorfor spare når det er snakk om ryggen, som man skal ha med seg resten av livet? 3k er ikke mye i det store bildet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 My Name Is Earl er drepende xD Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Norsk ungdom kan ikke spare, vi er som de sier i thailand "kapitalister!" Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Elsker de tørre kommentarene i Chuck Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Beste stolen uansett Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Har en sånn fancy altmulig-justerbar ikeastol jeg. Det utgjør MYE. Utseendemessig er den grå og kjedelig, men den er god å sitte i. Smådyr, men hvorfor spare når det er snakk om ryggen, som man skal ha med seg resten av livet? 3k er ikke mye i det store bildet.Min filosofi er at det er to ting man ikke bør holde tilbake på her i livet, og det er egen helse og egen fremtidig helse. Man bør bruke så mye som nødvendig på seng (man tilbringer halve livet i sengen) og sittemøbler. (Man tilbringer svært mye tid sittende også.) Selvforskyldte slitasjeskader i rygg og nakke når man runder førti er helt sikkert lite hyggelig, så man må tenke langsiktig. At det deilige ordet komfort som oftest står proporsjonalt sterkt med prisøkningen på slike møbler er jo bare en bonus. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Beste stolen uansett den såg ikkje så god ut... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det syntes ikke jeg heller, men sitt i den for svarte, SITT! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Om det er umulig å sortere kontakter etter status i nye messenger? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Om det er umulig å sortere kontakter etter status i nye messenger? Nei, jeg har gjort det selv. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Vaffler från helvette! Fy F det var godt med vafler nå Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Nå skal jeg gjøre noe dumt. Jeg skal se 18 year old virgin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Og du er alergisk mot latter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg