Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Nei, er i alle fall ikke godt å vite hva Nie gjør med sauene på Fedje. xD

Snakker med dem.

De har ganske mye gøy å si. ^^

Jeg tror ikke på deg. Oo

Lenke til kommentar
Det er din feil at du synes det.

Nei? Det er fakta. oO

Tviler han går på den en gang til. Dessuten inndrar han bare inn tissen da, i protest. Og det vil vi ikke ha noe av.

2 gode poeng. x)

Nie liker å leke med følelser og driver med flere på en gang, har jeg rett?

Neida. Det er derfor hun holder seg til å bare ha en sau. Og ikke en hel flokk med fristelser. ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg ligger bare med en av sauene mine. For å syke ut de andre. Men det er bare meg da.

Hvordan holder du ut? O_O

Jeg tror ikke på deg. Oo

Greit. De HADDE mye gøy å si. ^^

Jeg tror fortsatt ikke på deg. Jeg tror at du har misbrukt dem seksuellt, og en dag finner de ut at de skal ta hevn og reagerer sånn som sauene i Black sheep-filmen. Dette vil da gå utover resten av befolkningen på Fedje, og ikke deg siden du tilfeldigvis er i Bergen den dagen.

Lenke til kommentar
Samme hva jeg tenker på klarer jeg ikke å få det til på bli en flokk fristelser =/

Jeg kunne lagt ut i det vide og det brede nå, siden klokka straks er fem og hodet mitt har syyyke tanker i seg. Men jeg tror jeg dropper det. Litt i frykt for at noen i grønt skal komme diltende. xD

Jeg tror fortsatt ikke på deg. Jeg tror at du har misbrukt dem seksuellt, og en dag finner de ut at de skal ta hevn og reagerer sånn som sauene i Black sheep-filmen. Dette vil da gå utover resten av befolkningen på Fedje, og ikke deg siden du tilfeldigvis er i Bergen den dagen.

Tilfeldigvis liksom. Ikke fornærm meg. Det er planlagt. oO

Jeg er mer den gammeldagse saueelskeren. En er liksom nok for meg. Så lenge den ene er en god sau så er det ingen problem. Jeg får min kvote sau for å si det sånn.

Bildene i hodet mitt nå er ganske forstyrrende. ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Anfall; Slike kommentarer legger ikke fult så behagelige bilder inn hodet mitt xD Takk for det! Men sant nok, men vet aldri...

Jeg liker det når du får slike bilder inn i hodet :p

Lenke til kommentar
De som er kledd i grønt på forumet er ikke så skumle, det er de kledd i rødt du skal være redd for! :p

Eller fant jeg en som hadde det gøy:

sheep-costume.jpg

De er rødt tør jeg ikke tenke på engang. *skjelve av redsel*

Men altså. Jeg trenger ikke se så skitne bilder med kusine Rakel. oO

Jeg liker det når du får slike bilder inn i hodet :p

Åja, du ELSKA da. ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...