Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Speaking of hotels... Jeg vil tilbake hit. Lå egentlig aldri over, var bare innom å titta 2-3-4 ganger Som tatt rett ut i fra eventyra, med Sagasøyla og nasjonalromantiske bilder på veggene, samt et evig nice bibliotek Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dr.Holms. Frokostene der er geniaaale. Men jeg må og innrømme at gjestehuset/hotellet ved baroniet i Rosendal og er et hotell etter min smak. Ikke for luksuriøst, men fy så latterlig koselig. Da har vi samme smak Vært på begge plassene, sistnevnte når jeg var med på en biltur for noen år siden.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ooh, baroniet i Rosendal... Hvem var det jeg preika med som hadde sommerjobb der? Hmm, oh well, pappa sier at det er et sted jeg bør besøke, særlig om jeg noensinne ender opp som (riks)antikvar ^^ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dr.Holms. Frokostene der er geniaaale. Men jeg må og innrømme at gjestehuset/hotellet ved baroniet i Rosendal og er et hotell etter min smak. Ikke for luksuriøst, men fy så latterlig koselig. Da har vi samme smak Vært på begge plassene, sistnevnte når jeg var med på en biltur for noen år siden.. Jeg liker meg på Dr. Holms. Ekstremt koselig hotel. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Mens vi er inne på det med hoteller. Dette er det beste hotellet jeg har ligget på noen gang. Frokosten var bare helt nydelig! For ikke å snakke om middagen. 5 retters hver dag! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vi var på Kreta for noen år siden, fikk julekort fra ene hotellet i år. ^^ Jeg vil tilbake dit jeg Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Når man har lånt noen penger og ikke får de tilbake..hva skal man gjøre? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Når man har lånt noen penger og ikke får de tilbake..hva skal man gjøre? Leie en torpedo? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Mase til de gir deg tilbake. Hvis de kjøper noe i butikken elns, så be de gi deg tilbake med en gang, istedenfor å kjøpe det de skal ha. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Når man har lånt noen penger og ikke får de tilbake..hva skal man gjøre? Regner med du har spurt om du kan få pengene igjen. Aldri låne penger til vedkommende igjen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 I R back. Begynte å lære imrovisering på piano i dag. Når jeg får til litt bedre skal jeg ta opp og poste Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg syns ikke masing hjelper. En "kompis" har skyldt meg 50 spenn siden barneskolen. Snakka med mora og tanta hans og de har lovt meg at han skal betale meg, men neida. Fortsatt ikke >< Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Heisann. Farlig å dra på jobb gitt. Klarer ikke å følge med på alt som blir postet her jeg. Kanskje jeg burde jobbe litt mindre Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Heisann. Farlig å dra på jobb gitt. Klarer ikke å følge med på alt som blir postet her jeg. Kanskje jeg burde jobbe litt mindre Ja, kjempesmart! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Når man har lånt noen penger og ikke får de tilbake..hva skal man gjøre? Leie en torpedo? Du kan leie meg? Jeg trenger penger til å betale tilbake en fyr jeg skylder penger Endret 8. januar 2008 av Snobjorn Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Når man har lånt noen penger og ikke får de tilbake..hva skal man gjøre? Har en kompis som jeg har skyldt meg 85,- i et år nå. Jeg har mint han på det nesten hver dag. Han sier det samme hele tiden "jada, du får dem i morgen" Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Når man har lånt noen penger og ikke får de tilbake..hva skal man gjøre? Borre hull i knærne deres? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Det er ikke jeg som har lånt bort penga mine. Jeg gjør ikke sånt. Det var moren min. Og hun stresser sånn med det. Krangler med vedkommende nå. Er bare så slitsomt å høre på det. Tror egentlig ikke det er pengene det først og fremst gjelder, men vennskapet. Vil gjerne leie deg ja^^. Endret 8. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tror "Jada, du får dem i morgen" er synonymt med "so long sucker, de penga kan du se lenge etter, du får de aldri av meg i alle fall" Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 ^^ Bra! Hvor mye penger er det snakk om? Høres ut som en del, siden more din maser om det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg