Sondre Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 WTH?! er det et eget underforum for fotballkort?? AHAHHAA! :!: Også kalt forumets kreftbyll.. Jeg ser hvorfor. Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) WTH?! er det et eget underforum for fotballkort?? AHAHHAA! :!: Også kalt forumets kreftbyll.. Er det derfor det er gjemt bort under "arkiv", så uskyldige skal slippe å falle innom? Himmel, jeg trodde fotballkort og interessen for dem gikk ut av produksjon for 10-15 år siden.. edit: OG jeg trodde foppalkort var for barn som ikke er gamle nok til å bruke internett og post.. Dette var ganske forstyrrende. Endret 1. februar 2009 av toth Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Woah! :O Det er mange glade folk det. Personlig så har jeg litt jojo-humør. Ene uka er jeg skikkelig fornøyd, mens andre uka kan jeg være gretten... litt sånn mensen i mannlig versjon, såkalt mannsen. Har lest om det fenomenet. Det kalles IRS i visse kretser - Irritable Male Syndrome. Tilsvarer kvinnenes mensen. Flott. Da kan jeg bare enkelt og greit si at "jeg har IRS denne uka" når jeg er slik. ^^, Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg ser hvorfor. Du kan høre skaden. Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Woah! :O Det er mange glade folk det. Personlig så har jeg litt jojo-humør. Ene uka er jeg skikkelig fornøyd, mens andre uka kan jeg være gretten... litt sånn mensen i mannlig versjon, såkalt mannsen. Har lest om det fenomenet. Det kalles IRS i visse kretser - Irritable Male Syndrome. Tilsvarer kvinnenes mensen. Flott. Da kan jeg bare enkelt og greit si at "jeg har IRS denne uka" når jeg er slik. ^^, Ikke IMS altså..? Egilanso: Føler du deg truffet av dette, tror jeg egentlig det er noe mer galt med deg :!: The Irritable Male Syndrome (IMS) is a recently-coined term for a set of symptoms thought to be caused by a drop in testosterone levels in male mammals. It is a striking feature in male seasonally breeding mammals associated with the end of the mating season. These symptoms are similar to those of the so-called male menopause (also known as viropause or andropause). In humans IMS is defined as involving the hormonal, physiological, and chemical changes that occur in all men generally between the ages of 40 and 55, though it can occur as early as 35 or as late as 65. These changes are considered to affect hormonal, physical, psychological, interpersonal, sexual, and nutritional aspects of men's health. One of the most consistent symptoms is anger and sullen withdrawal present in men between the ages of 40 and 60.[1] Endret 1. februar 2009 av toth Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det virker mer logisk å si IMS, men tenkte at siden Sidious skrev det IRS, så tok jeg jo det for god fisk å være. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Efter en lest edit, tenker jeg heller jeg lar være å si at jeg har IMS, men heller bare har en dårlig uke hvor jeg er mer gretten Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Brrr! Kaldt her. Sjekket temperaturen i stua. 13 grader. *fyre opp* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 *reiser seg og går og sjekker temperaturen* Ligger på 19 her, men fremdeles godt innpakka i dyna. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Holder på å se Chuck jeg For en diggbar serie Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det er dritkaldt på rommet mitt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Er det bare meg som har vett nok til å sitte i et helt greit temperert rom? Hva skjer med dere da folkens? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Når temperaturen går ned skal frekvensen gå opp. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Her er det faktisk ikke så kaldt. Gulvteppe og varmepumpe ftw. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Her er det faktisk ikke så kaldt. Gulvteppe og varmepumpe ftw. Pff. Ligger på 22 grader her. Må snart ut å hente mer ved, fyre opp i ovnen på kjøkkenet også tenkte jeg. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 IRS var jo selvsagt en skriveleif fra min side... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Er det bare meg som har vett nok til å sitte i et helt greit temperert rom?Hva skjer med dere da folkens? Jeg satt i et temperert rom. Men så flyttet jeg meg til stua og da måtte jeg fyre opp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Her er det rundt 18 grader, litt for varmt egentlig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hva var galt med rommet du satt i da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg