Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WTH?! er det et eget underforum for fotballkort?? AHAHHAA! :!:

Også kalt forumets kreftbyll..

Er det derfor det er gjemt bort under "arkiv", så uskyldige skal slippe å falle innom?

Himmel, jeg trodde fotballkort og interessen for dem gikk ut av produksjon for 10-15 år siden..

edit: OG jeg trodde foppalkort var for barn som ikke er gamle nok til å bruke internett og post.. Dette var ganske forstyrrende.

Endret av toth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Woah! :O Det er mange glade folk det. Personlig så har jeg litt jojo-humør. Ene uka er jeg skikkelig fornøyd, mens andre uka kan jeg være gretten... litt sånn mensen i mannlig versjon, såkalt mannsen. :hmm:

Har lest om det fenomenet. Det kalles IRS i visse kretser - Irritable Male Syndrome. Tilsvarer kvinnenes mensen.

Flott. Da kan jeg bare enkelt og greit si at "jeg har IRS denne uka" når jeg er slik. ^^,

Lenke til kommentar
Woah! :O Det er mange glade folk det. Personlig så har jeg litt jojo-humør. Ene uka er jeg skikkelig fornøyd, mens andre uka kan jeg være gretten... litt sånn mensen i mannlig versjon, såkalt mannsen. :hmm:

Har lest om det fenomenet. Det kalles IRS i visse kretser - Irritable Male Syndrome. Tilsvarer kvinnenes mensen.

Flott. Da kan jeg bare enkelt og greit si at "jeg har IRS denne uka" når jeg er slik. ^^,

Ikke IMS altså..?

Egilanso:

Føler du deg truffet av dette, tror jeg egentlig det er noe mer galt med deg :!:

The Irritable Male Syndrome (IMS) is a recently-coined term for a set of symptoms thought to be caused by a drop in testosterone levels in male mammals. It is a striking feature in male seasonally breeding mammals associated with the end of the mating season. These symptoms are similar to those of the so-called male menopause (also known as viropause or andropause).

In humans IMS is defined as involving the hormonal, physiological, and chemical changes that occur in all men generally between the ages of 40 and 55, though it can occur as early as 35 or as late as 65. These changes are considered to affect hormonal, physical, psychological, interpersonal, sexual, and nutritional aspects of men's health.

One of the most consistent symptoms is anger and sullen withdrawal present in men between the ages of 40 and 60.[1]

Endret av toth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Efter en lest edit, tenker jeg heller jeg lar være å si at jeg har IMS, men heller bare har en dårlig uke hvor jeg er mer gretten :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...