Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Vel, de har funnet frem til fotballkort-delene av forumet.. Når de oppdager resten av forumet er kun et tidsspørsmål.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hvor lenge er det før de finner frem til diskusjon.no tro? https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=489 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 De er vel godt representert ved flere deler av forumet allerede Fargoth? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hvor lenge er det før de finner frem til diskusjon.no tro? https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=489 Hvorfor gjelder ikke resten av reglene for forumet der? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 De gjør det. Det bare ser ikek sånn ut. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 De er vel godt representert ved flere deler av forumet allerede Fargoth?Korrekt. Før fantes de bare i Sex og Samliv og alle tråder relatert til kristendom vs ateisme, deretter kom TOPP fotballkort og nå kan man ikke bruke siste 24 timer uten å komme over deres nærvær opp til flere ganger per side. Forumet har AIDS og det finnes ingen kur. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Korrekt. Før fantes de bare i Sex og Samliv og alle tråder relatert til kristendom vs ateisme, deretter kom TOPP fotballkort og nå kan man ikke bruke siste 24 timer uten å komme over deres nærvær opp til flere ganger per side. Forumet har AIDS og det finnes ingen kur. Mer som en kreft som sprer seg igjennom forumkroppen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Uff... må gå rundt med sånn teit bandasje over brystet i to uker.Får ikke løfte noe tungt, får ikke veive rundt med armene. Eller så kommer stingene bare til å fly opp mener doktoren... Hva har du gjort? Fått større eller mindre bryst? Jeg håper ikke at det forsvant noen ihvertfall! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Svarte, nå begynner jeg å komme over fasen der alt bare ser ut som et stort helvetes kaos her inne, og det faktisk begynner å bli ryddig igjen. Har ryddet i hele ettermiddag..steike så mye rart som kommer frem når man napper og drar litt i steder man ikke pleier. Fått rydda masse ledninger bort fra gulvet, Xbox'en inn i hylla under TV'n, fjerna masse løse kabler fra synthene (har 5 stk oppi i stua her), og nå er det vaske kopper som gjenstår + gulvet etterhvert. Og lillesøster kommer om..3 timer cirka. Woo. Endret 1. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 *vinke til folket* Savnet meg i dag? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 *vinke til folket*Savnet meg i dag? Jezez, 78 allerede? http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...mp;n=Ishmoratia Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Allerede? Har snart spilt et år jo Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Man skulle tro Norge var et trist land. Kan du motbevise det? HA, jeg har statestikk som BEVISER at Norge er et trist land. Trist og glad.Se på antall treff. Skjokkerende sier du? Ja, nå er du vel glad for at jeg dro deg ut av uvissheten. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Antal treff for norge+glad er 3 030 000 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Woah! :O Det er mange glade folk det. Personlig så har jeg litt jojo-humør. Ene uka er jeg skikkelig fornøyd, mens andre uka kan jeg være gretten... litt sånn mensen i mannlig versjon, såkalt mannsen. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Antal treff for norge+glad er 3 030 000 Nei, nå tror jeg du misforstår. Glad, kan også brukes som forkortelse for: Gladis, Gladus og Gladimir. Der av: Norge+glad som ei lita lerke. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Woah! :O Det er mange glade folk det. Personlig så har jeg litt jojo-humør. Ene uka er jeg skikkelig fornøyd, mens andre uka kan jeg være gretten... litt sånn mensen i mannlig versjon, såkalt mannsen. Har lest om det fenomenet. Det kalles IMS i visse kretser - Irritable Male Syndrome. Tilsvarer kvinnenes mensen. Endret 1. februar 2009 av Sidious Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hvor lenge er det før de finner frem til diskusjon.no tro? https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=489 WTH?! er det et eget underforum for fotballkort?? AHAHHAA! :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 WTH?! er det et eget underforum for fotballkort?? AHAHHAA! :!: Også kalt forumets kreftbyll.. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Antal treff for norge+glad er 3 030 000 Nei, nå tror jeg du misforstår. Glad, kan også brukes som forkortelse for: Gladis, Gladus og Gladimir. Der av: Norge+glad som ei lita lerke. Ok du vet best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg