Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De er vel godt representert ved flere deler av forumet allerede Fargoth?
Korrekt. Før fantes de bare i Sex og Samliv og alle tråder relatert til kristendom vs ateisme, deretter kom TOPP fotballkort og nå kan man ikke bruke siste 24 timer uten å komme over deres nærvær opp til flere ganger per side. Forumet har AIDS og det finnes ingen kur.
Lenke til kommentar
Korrekt. Før fantes de bare i Sex og Samliv og alle tråder relatert til kristendom vs ateisme, deretter kom TOPP fotballkort og nå kan man ikke bruke siste 24 timer uten å komme over deres nærvær opp til flere ganger per side. Forumet har AIDS og det finnes ingen kur.

Mer som en kreft som sprer seg igjennom forumkroppen.

Lenke til kommentar

Svarte, nå begynner jeg å komme over fasen der alt bare ser ut som et stort helvetes kaos her inne, og det faktisk begynner å bli ryddig igjen.

Har ryddet i hele ettermiddag..steike så mye rart som kommer frem når man napper og drar litt i steder man ikke pleier.

Fått rydda masse ledninger bort fra gulvet, Xbox'en inn i hylla under TV'n, fjerna masse løse kabler fra synthene (har 5 stk oppi i stua her), og nå er det vaske kopper som gjenstår + gulvet etterhvert.

Og lillesøster kommer om..3 timer cirka. Woo.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Woah! :O Det er mange glade folk det. Personlig så har jeg litt jojo-humør. Ene uka er jeg skikkelig fornøyd, mens andre uka kan jeg være gretten... litt sånn mensen i mannlig versjon, såkalt mannsen. :hmm:

Lenke til kommentar
Woah! :O Det er mange glade folk det. Personlig så har jeg litt jojo-humør. Ene uka er jeg skikkelig fornøyd, mens andre uka kan jeg være gretten... litt sånn mensen i mannlig versjon, såkalt mannsen. :hmm:

Har lest om det fenomenet. Det kalles IMS i visse kretser - Irritable Male Syndrome. Tilsvarer kvinnenes mensen.

Endret av Sidious
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...