L4r5 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Har spist sånt mange ganger jeg. Samme her. JEg sier meg selv at jeg immuniserer meg selv på den måten. Selv om jeg gang på gang har fått høre at det ikke stemmer da. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Vi har lizzom et immunsystem til å ta knekken på de bakteriene. Savner babb . Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Sier bare at sjansen for å få magesjau eller springe på dass etter 10 minutter er veldig mye høyere enn når den var fersk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 QUOTE(Slettet-D7I5Gr2 @ 01/02-2009 : 12:27) Linn_C minner meg egentlig litt om Kjell Magne Bondevik. Lise05 Hahahahahahah. Jævli vittig kommentar My job here is done. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Sier bare at sjansen for å få magesjau eller springe på dass etter 10 minutter er veldig mye høyere enn når den var fersk. Det er allerede gjort. Da må jeg jo være klar for å innta restene. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) QUOTE(Slettet-D7I5Gr2 @ 01/02-2009 : 12:27) Linn_C minner meg egentlig litt om Kjell Magne Bondevik. Lise05 Hahahahahahah. Jævli vittig kommentar My job here is done. Det var i alle fall forfriskende å lese noe annet enn "Men hvordan kan dere synes fleshlight er patetisk når dere bruker dildo?!!!". Hver. Eneste. Linje. Endret 1. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jajaj hold nå den idiotiske diskusjonen i tråden istedet for å dra den over hit også. Please. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) QUOTE(Slettet-D7I5Gr2 @ 01/02-2009 : 12:27) Linn_C minner meg egentlig litt om Kjell Magne Bondevik. Lise05 Hahahahahahah. Jævli vittig kommentar My job here is done. Det var i alle fall forfriskende å lese noe annet enn "Men hvordan kan dere synes fleshlight er patetisk når dere bruker dildo?!!!". Hver. Eneste. Linje. Where`s the funny stuff? Endret 1. februar 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jajaj hold nå den idiotiske diskusjonen i tråden istedet for å dra den over hit også. Please. Var også komisk med Melismas tråd. Alle sjekkeguruene klagde på at hun forsøplet tråden deres, og ville ikke høre mer fra henne. Etter hun lagde en egen tråd stakk de samme personene over dit og fylte opp 10 sider (50innlegg/side). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Zoey 101 derimot, er ikke komisk i det hele tatt. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hvorfor er det en amerikansk fotball i YouTube logoen? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 trenger et nytt alias som ikke innholder ordet same, rein eller noe som har med det å gjøre. Gjerne andre språk og ikke no tullenavn Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hvorfor er det en amerikansk fotball i YouTube logoen? Er det ikke superbowl-sunday i dag? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Ikke spør meg. ;o Edit: Du har rett. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Super_Bowl_champions Endret 1. februar 2009 av Sondr3h Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 trenger et nytt alias som ikke innholder ordet same, rein eller noe som har med det å gjøre. Gjerne andre språk og ikke no tullenavn "Rein same" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Yeah baby!! Go cardinals!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 trenger et nytt alias som ikke innholder ordet same, rein eller noe som har med det å gjøre. Gjerne andre språk og ikke no tullenavn "Angus McG" Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 er noe å bedrive tida si med. Ikke snø, eventuelt kaldt ute, der du bor? joda er masse snø her, men har stått på slalom de siste 2 dagene, så orker ikke det i dag. ( er i seljord, telemark, men var på hovden noen dager ) Ah, vært i Seljord mange ganger. Har hytte i Bø nemlig da veit du hvor lite det egentlig er å gjøre her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 trenger et nytt alias som ikke innholder ordet same, rein eller noe som har med det å gjøre. Gjerne andre språk og ikke no tullenavn "Angus McG" ''Roversfan'' TheRover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg