Bytex Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Da har du gjort ufattelig mye på så få timer. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 åt frokost før klokka var 9 så har hatt tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 21 er jo sååååå kult. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 er noe å bedrive tida si med. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Potetgull til frokost for meg..satan så sunn jeg er.. Kald pizza fra i går (hvorfor setter jeg aldri slikt inn i kjøleskapet??) og sjokolademelk. En knall start på et 5-timers maraton (How I met your mother)! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg sto opp for en halvtime siden, og jeg vurderer og finne meg noe frokost nå.. Planer for i dag: Ingen egentlig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Da er det noe å tenke på at antall bakterier i lunka mat mangedobles bare på en time. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 er det virkelig så bra at man gidder å se på det i 5 timer sammenhengende? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Vi fikk mikro for noen dager siden, og fy faen, det er deilig. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 HIMYM er så bra, ja, spesielt pga. Barney Stinson. Så bra at jeg angrer litt på at jeg ikke tok en episode annenhver dag eller noe, istedenfor å se 3 sesonger på rappen da jeg oppdaget den. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 er det virkelig så bra at man gidder å se på det i 5 timer sammenhengende? Njaaaaaa, er jo 5-timer med multitasking (forum + tv). Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 er noe å bedrive tida si med. Ikke snø, eventuelt kaldt ute, der du bor? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Denne serien kan jeg se på i 5 timer i strekk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 HIMYM er så bra, ja, spesielt pga. Barney Stinson. Så bra at jeg angrer litt på at jeg ikke tok en episode annenhver dag eller noe, istedenfor å se 3 sesonger på rappen da jeg oppdaget den. Seasong 4=<3 I wish I could see her naked I wish I could see her naked I wish I could see her naked And down on all four! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 er noe å bedrive tida si med. Ikke snø, eventuelt kaldt ute, der du bor? joda er masse snø her, men har stått på slalom de siste 2 dagene, så orker ikke det i dag. ( er i seljord, telemark, men var på hovden noen dager ) Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 HIMYM er så bra, ja, spesielt pga. Barney Stinson. Så bra at jeg angrer litt på at jeg ikke tok en episode annenhver dag eller noe, istedenfor å se 3 sesonger på rappen da jeg oppdaget den. Seasong 4=<3 I wish I could see her naked I wish I could see her naked I wish I could see her naked And down on all four! Legen................dary! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Awesome! Endret 1. februar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 er noe å bedrive tida si med. Ikke snø, eventuelt kaldt ute, der du bor? joda er masse snø her, men har stått på slalom de siste 2 dagene, så orker ikke det i dag. ( er i seljord, telemark, men var på hovden noen dager ) Ah, vært i Seljord mange ganger. Har hytte i Bø nemlig Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Da er det noe å tenke på at antall bakterier i lunka mat mangedobles bare på en time. Mener du at kebaben som ligger på stuebordet fra i natt ikke er veldig trygg? Ikke at jeg hadde spist den i første omgang. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Da er det noe å tenke på at antall bakterier i lunka mat mangedobles bare på en time. Mener du at kebaben som ligger på stuebordet fra i natt ikke er veldig trygg? Ikke at jeg hadde spist den i første omgang. Har spist sånt mange ganger jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg