Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 I smell fascism... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 I smell fascism... Nå er smileysvar noe av det mest irriterende jeg ser så jeg er uenig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Forumfascisme må man ha, ellers kan like godt bare alle moddene dra hjem, så kan vi få "frie tøyler". Dvs sånn som kommentarfeltene til db.no der folk hyler HOLD KJEFT DIN JÆVLA HORE annahver kommentar. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Uff, Kaldere vær i Bergen. Hva er det som skjer? Trodde Bergen var den milde vinterbyen jeg. :\ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) jadeternokistidensomkommernåkanderetakkedereselvforåhalagetGLOBALOPPVARMING!!!111 I bergen. Endret 1. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Skal vi starte en gjeng som heter: "Ingen aking på oss" ? =) Start en facebook- eller nettbygruppe. Det erj o såååå kult . Også er det viktig at den starter med; "Vi som..." Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Starter dagen med Ryan Adams - 29. Atm: Ryan Adams - Strawberry Wine(høres forresten utrolig godt ut!) Woah! Jeg hørte nettopp på the rescue blues Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det er jo tøffere enn dobeltepisode med Zoey. Edit:Kvinnedøme: Skal det ikke hete Fruedømme? Herre->frue Mann->kvinne Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Skal vi starte en gjeng som heter: "Ingen aking på oss" ? =) Start en facebook- eller nettbygruppe. Det erj o såååå kult . Også er det viktig at den starter med; "Vi som..." Husker jeg var med i en gruppe som bare het "Vi som.", for å mobbe "Vi som.." generelt. Men fant ut at det ikke var så gøy, og forlot gruppa. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Starter dagen med Ryan Adams - 29. Atm: Ryan Adams - Strawberry Wine(høres forresten utrolig godt ut!) Woah! Jeg hørte nettopp på the rescue blues Kool. Ryan Adams - Magnolia Mountain Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ryan Adams - Magnolia Mountain Roy Orbison - In Dreams http://www.youtube.com/watch?v=jhmfwj928BE Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 *se på klokka* enda 8-9 timer til gooood tid..så få panikk når det er bare 2 timer igjen. Ja, du er sånn du også. Har hvertfall fått hengt opp en hylle idag da, woo. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg mister trøkket etter en halvtimes "jobbing", så blir jeg sittende med PC'n 1 time plutselig..men NÅ MÅ jeg gjøre noe mere. Har bært ut alt av pappesker og tomme pizzabokser, bært alle tomflaskene ned i boden i kjellern, og fortsatt ser det like rotete ut her. Blæh. Også har jeg vel 1 km ledninger liggende rundt pga alle synthene jeg har stående. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg har lagd frokost. That's about it. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Er jeg den eneste som tenker at... Du spiser middag, og blir ganske mett. Etter 2 timer er du møkkasulten, så tenker du tilbake og angrer på at du ikke spiste "LITT" til? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Idag har jeg stått opp. Det holder egentlig i massevis. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Potetgull til frokost for meg..satan så sunn jeg er.. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Potetgull til frokost for meg..satan så sunn jeg er.. Det er jo nam nam! ...oh, vent, jeg er jo i vokseperioden, så gjør ikke noe for meg. Skjerpings. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Er jeg den eneste som tenker at... Du spiser middag, og blir ganske mett. Etter 2 timer er du møkkasulten, så tenker du tilbake og angrer på at du ikke spiste "LITT" til? Det kommer sterkt an på om middagen var god eller ikke. Gruer meg litt til slutten av måneden. Skal true utleieren til å kjøpe en liten komfyr og fryser til meg, ellers flytter jeg. Endret 1. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 har stått opp, dusja, spist frokost, sett på the office, tegna, sett på malcolm in the middle, tegna, sett på napoleon dynamite, spillt 21 ( basket ) og gått rundt å kjeda meg. bah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg