Catkin Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 DET LEVER! *Poke 13ird* Men ja, Te hadde ikke vært så dumt. Jeg bare er så lat at jeg ikke gidder å komme meg opp av senga. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Facebook er gøyere enn schindlers liste.. Det meste er morsommere enn Schindler's List. Triste filmer pleier ikke å være så morsomme. Så dårlig sammenligning. Det er søndag,alt fra meg idag blir enten dårlig eller halfassed. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) "hva er schindlers liste?" Barn barn...er så mange BARN her..jeg får fnatt!!! *RWAWWWWWWWWWWR bli om til Hulken* Endret 1. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 *dumheten siger inn* Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Se på The Pickup Artist Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Se på The Pickup Artist Og nå ble jeg trist. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Flight of the Concord! Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Flight of the Concord! Nei, nei, nei! Ja, ok da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Si det riktig i det minste. Flight of the Conchords. Navnet er en pun, både på flyet concorde, og Chords (akkorder) som hentyder til musikk. Flight of the.. hentyder til at serien handler om at de dro fra NZ til USA for å erobre markedet. Season 2 kommer visst utpå nyåret. Endret 1. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Si det riktig i det minste. Flight of the Conchords. Navnet er en pun, både på flyet concorde, og Chords (akkorder) som hentyder til musikk. "Let's put a smile in that face!" haha, hvorfor så deprimerende? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Er det mindre deprimerende å quote Jokern? Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=6Ne4X6ucn_Q haha Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Starter dagen med Ryan Adams - 29. Atm: Ryan Adams - Strawberry Wine(høres forresten utrolig godt ut!) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Bytex deler min negativ oppfatning angående den yngre garde. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Er det mindre deprimerende å quote Jokern? Why ... so ... serious? Oh yea, I did it! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=546655 Når jeg leser slikt,så savner jeg Skartard. Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Er det mindre deprimerende å quote Jokern? Haha, ja men stikker ut å leker på isen, du får gjøre noen andre deprimert =) Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=546655Når jeg leser slikt,så savner jeg Skartard. Irriterte meg over det selv. Hele gullfisken var i år en dritdårlig produksjon. De hadde det ALT for travelt>< Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Gullfisken har ikke vært bra siden Paal Tarjei Aasheim var med. Det var tider det. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 #10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. (Og som vanlig skal ikke dette innlegget kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg