Galiano :) Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg skal ligge i sengen. Jeg er syk Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Skal på trening snart. Deretter blir det vel å lese litt pedagogisk samfunns- og idehistorie... Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg skal ut å ake idag Jeg vil og ut å ake! synd all snøen regnet bort i løpet av natten... Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Her i Oslo er det jo skikkelig vinter. Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 rart det ja, for en gang skyld har dere i oslo fin vinter, mens vi i tromsø har regn :s Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Her i Bergen erstatter som vanlig værgudene vinter med mer høst. Så jaaah. Ikke noe aking på meg nei. :\ Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Her i Bergen erstatter som vanlig værgudene vinter med mer høst. Så jaaah. Ikke noe aking på meg nei. :\ Skal vi starte en gjeng som heter: "Ingen aking på oss" ? =) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Skal vi starte en gjeng som heter: "Ingen aking på oss" ? =) Start en facebook- eller nettbygruppe. Det erj o såååå kult . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Dette blir nok en slaffings-søndag. Mulig jeg orker å dra på kamp. Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Skal vi starte en gjeng som heter: "Ingen aking på oss" ? =) Start en facebook- eller nettbygruppe. Det erj o såååå kult . Facebook ftw. =) ikke noe nettby takk. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Facebook er jo bare såååååå dritkuuuult da. Fy fader ass. Kan invitere venner og dele bilder. Og man kan lage grupper, rååbra lissom. *ehem kremt host* Nei, tror kanskje jeg holder meg unna slikt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Nesten trist å se de avhengige på jobben. Sitter hele dagen og oppdaterer for å se om noen av vennene har lagt inn et nytt bilde av bikkja si som de kan kommentere med "Åååå den var fiiiiiiiiiiiiiin :DDDDDDD" Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Facebook er jo bare såååååå dritkuuuult da. Fy fader ass. Kan invitere venner og dele bilder. Og man kan lage grupper, rååbra lissom. *ehem kremt host* Nei, tror kanskje jeg holder meg unna slikt. vell, jeg klarer ikke å finne ut hvor jeg lager en gruppe, så jeg gir opp og går ut å sklir på isen =) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 *Stirre 13ird* Jeg hater søndager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Facebook er gøyere enn schindlers liste.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Jeg skulle bruke hele helga på å rydde og vaske leiligheta fordi lillesøster kommer ikveld. Men har jeg løfta en finger enda? Næh...kanskje på tide. *se på klokka* enda 8-9 timer til gooood tid..så få panikk når det er bare 2 timer igjen. Endret 1. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 *Stirre 13ird* Jeg hater søndager. God oppskrift på å like en søndag: Drikk en liter grønn te mens du ser på "the apprentice" Facebook er gøyere enn schindlers liste.. Hva er schindlers liste? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Facebook er gøyere enn schindlers liste.. Det meste er morsommere enn Schindler's List. Triste filmer pleier ikke å være så morsomme. Så dårlig sammenligning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg