Sondre Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 For en mislykket kveld! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg har akkurat kommet inn fra en oppfriskende tur med hunden i nattemørket . Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Feiltrådsmurf, ta med deg sutringen vekk fra gladtråden. høhø Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Orker ikke stikke til deppetråden eller kjærlighetstråden. Blir her med mine negative miner og erfaringer i stedet. Og alt pga. slektningen til Danielzu ... Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 *deppesmurf* Du har no som ingen andre har, du er spesiell. Med din karakteristike ølmaaage og din digre gjeld! Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 *deppesmurf* Du har no som ingen andre har, du er spesiell. Med din karakteristike ølmaaage og din digre gjeld! hahaha Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 For en mislykket kveld! Hva som var så mislykket med den? *deppesmurf* Hvorfor så deppet? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Er litt nedfor selv i kveld. Savner sommeren, digg å bare ligge i solen å slappe av ... Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 For en mislykket kveld! Hva som var så mislykket med den? Først ble vi hevet ut av bowlingen, så fant vi ingen plass å være, så dro alle hjem. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 *deppesmurf* Du har no som ingen andre har, du er spesiell. Med din karakteristike ølmaaage og din digre gjeld! For en mislykket kveld! Hva som var så mislykket med den? *deppesmurf* Hvorfor så deppet? Forrige helg traff jeg ei dame. Vi prata og dansa og alt virka bra. Prata på fjesboka i ettertid og sku møtes i kveld. Hu dukker opp, ignorerer meg og henger på kompisene mine - som sa hu var gal og ikke ville ha noe med a å gjøre - hele kvelden .. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Forrige helg traff jeg ei dame.Vi prata og dansa og alt virka bra. Prata på fjesboka i ettertid og sku møtes i kveld. Hu dukker opp, ignorerer meg og henger på kompisene mine - som sa hu var gal og ikke ville ha noe med a å gjøre - hele kvelden .. Av det lærte du vel bare at hun ikke var noe å samle på? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Når og hvor er ikke kjent, men det blir nok i relativt nær fremtid. (Sesong syv.) Jeg regner vel med det blir nord en plass, eller kanskje på fjellet. Han klarte seg jo godt i det skotske høylandet hvor han krøp inn i en død sau et råttent avskåret hjorteskinn for å holde seg varm om natten, og klimaet der ligger jo moderat opp mot visse deler av Norge. Det har han stjålet fra Star Wars om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Tjooooooooooooooooo Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Whad'up? Det har stilnet for natta i alle trådene jeg er aktiv i... Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 NOEN si at jeg skal legge meg. Det trengs! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det skal bli så godt å legge seg nå! Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Stilnet her også. Burde egentlig lagt meg. Er det noen som kan synge nattasang for meg? Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Stilnet her også. Burde egentlig lagt meg. Er det noen som kan synge nattasang for meg? Hurra for deg som GÅ Å LÆGG DÆ!! God natt, folk. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 natt til dere andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg