Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Essa. Et rolig selskap i å ha fisker. Særlig når jeg er allergisk mot alle andre dyr og huseieren ikke tillater pelsdyr i leiligheta. Men mest sannsynligvis får dama gjennom ønsket sitt om å kjøpe hund når vi flytter sammen et annet sted... og jeg får gjennom å få skaffet meg katt.

Lenke til kommentar
Ah, nice, når? Går på discovery right? og hvor i Norge?
Når og hvor er ikke kjent, men det blir nok i relativt nær fremtid. (Sesong syv.) Jeg regner vel med det blir nord en plass, eller kanskje på fjellet. Han klarte seg jo godt i det skotske høylandet hvor han krøp inn i en død sau et råttent avskåret hjorteskinn for å holde seg varm om natten, og klimaet der ligger jo moderat opp mot visse deler av Norge. Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Det er vel mer en sang enn et dikt. "I morgon i morgon, men ikkje i dag. Nei, i dag gjer eg ikkje det slag ... og så kommer sikkert noe greier om at "kyrna vart valdtekne av nabo`n" elns. :)
Dikt, sang, whatever. Det var teksten jeg var ute etter. :p
Lenke til kommentar
Hadde før et rektangulert lite akvarium med 2 fisker av samme slag. De formerte seg, så et høyt tall nye fisker kom. Moren spiste så opp nesten alle ungene, borsett fra en. Senere døde far og mor. Så kun en fisk igjen. Levd hvertfall 3 år sammenhengene i "buret" før den døde.

Hvor lang levetid har en fisk?

Du har mest sannsynlig Gyppies, populært kalt millionfisk. Hvor gammel de blir avhenger mye av hvor mye innavl fisken har vært gjennom. :) Men jeg vil tro max 5 år.

Disse folkene vet hva de snakker om: Sea people.

Lenke til kommentar
Han klarte seg jo godt i Skottland hvor han krøp inn i en død sau for å holde seg varm om natten

Det blir nesten så ekstremt at det blir FOR dumt.. :p

Han tar jo av til tider, men det er det som gjør underholdningsaspektet så mye høyere. Denne klassikeren kjenner vel de fleste:

Se filmen hos Youtube

De beste sekundene er når han sleper innvollene etter seg.

Edit: Og de siste 15 sekundene. :D

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Aldri likt han, kamera team og kristen snakk gjør det hele dritt. Liker han kanadiske som eg ikke husker navnet på nå mye bedre.
Les Stroud, Survivorman.

Maybe its fake? Its probably like jackass, producers just get him to eat random shit (...)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...