Snorre Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Nei nu går denne moderatoren til sengs. Dere vanlige dødelige får oppføre dere skikkelig mens guddommen får sin fortjente vile. Sayonara og sov godt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg har også fisker, men synes de er teite. De er bare sure hele tia, dessuten skvetter jeg når de plumper og hopper opp og ned. Nei, jeg liker hunden min bedre. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det kan se ut som om Bear Grylls blir å se i en episode av Man vs Wild med Norge som destinasjon. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ah, nice, når? Går på discovery right? og hvor i Norge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Essa. Et rolig selskap i å ha fisker. Særlig når jeg er allergisk mot alle andre dyr og huseieren ikke tillater pelsdyr i leiligheta. Men mest sannsynligvis får dama gjennom ønsket sitt om å kjøpe hund når vi flytter sammen et annet sted... og jeg får gjennom å få skaffet meg katt. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hadde før et rektangulert lite akvarium med 2 fisker av samme slag. De formerte seg, så et høyt tall nye fisker kom. Moren spiste så opp nesten alle ungene, borsett fra en. Senere døde far og mor. Så kun en fisk igjen. Levd hvertfall 3 år sammenhengene i "buret" før den døde. Hvor lang levetid har en fisk? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Er det noen dikt-freaks her? Leiter etter teksten på et dikt som går sånn "I morgon i morgon, men ikkje i dag" Det er vel mer en sang enn et dikt. "I morgon i morgon, men ikkje i dag. Nei, i dag gjer eg ikkje det slag ... og så kommer sikkert noe greier om at "kyrna vart valdtekne av nabo`n" elns. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Ah, nice, når? Går på discovery right? og hvor i Norge? Når og hvor er ikke kjent, men det blir nok i relativt nær fremtid. (Sesong syv.) Jeg regner vel med det blir nord en plass, eller kanskje på fjellet. Han klarte seg jo godt i det skotske høylandet hvor han krøp inn i en død sau et råttent avskåret hjorteskinn for å holde seg varm om natten, og klimaet der ligger jo moderat opp mot visse deler av Norge. Endret 1. februar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Han klarte seg jo godt i Skottland hvor han krøp inn i en død sau for å holde seg varm om natten Det blir nesten så ekstremt at det blir FOR dumt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Kelly Ripa er hawt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det er vel mer en sang enn et dikt. "I morgon i morgon, men ikkje i dag. Nei, i dag gjer eg ikkje det slag ... og så kommer sikkert noe greier om at "kyrna vart valdtekne av nabo`n" elns. Dikt, sang, whatever. Det var teksten jeg var ute etter. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hadde før et rektangulert lite akvarium med 2 fisker av samme slag. De formerte seg, så et høyt tall nye fisker kom. Moren spiste så opp nesten alle ungene, borsett fra en. Senere døde far og mor. Så kun en fisk igjen. Levd hvertfall 3 år sammenhengene i "buret" før den døde. Hvor lang levetid har en fisk? Du har mest sannsynlig Gyppies, populært kalt millionfisk. Hvor gammel de blir avhenger mye av hvor mye innavl fisken har vært gjennom. Men jeg vil tro max 5 år. Disse folkene vet hva de snakker om: Sea people. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Han klarte seg jo godt i Skottland hvor han krøp inn i en død sau for å holde seg varm om natten Det blir nesten så ekstremt at det blir FOR dumt.. Han tar jo av til tider, men det er det som gjør underholdningsaspektet så mye høyere. Denne klassikeren kjenner vel de fleste: Se filmen hos Youtube De beste sekundene er når han sleper innvollene etter seg. Edit: Og de siste 15 sekundene. Endret 1. februar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Han lever visst i feil tiår, eller tusenår. Steinaldermann, det der. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Han lever visst i feil tiår, eller tusenår. Steinaldermann, det der.I en overlevelsesituasjon kan man ikke være kresen. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Aldri likt han, kamera team og kristen snakk gjør det hele dritt. Liker han kanadiske som eg ikke husker navnet på nå mye bedre. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Han lever visst i feil tiår, eller tusenår. Steinaldermann, det der.I en overlevelsesituasjon kan man ikke være kresen. Nei, men det blir til tider litt for overdrevent, selv om dette er en del av showet, da det er det som underholder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Se filmen hos Youtube La nå for satan det stakkars dyret få hvile i fred da mann! Men faen så sjuk han er. Ligger inne i liket og roper ut. Synes oftere syndt i crewet som må være med han der på alt mulig drit Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Aldri likt han, kamera team og kristen snakk gjør det hele dritt. Liker han kanadiske som eg ikke husker navnet på nå mye bedre.Les Stroud, Survivorman. Maybe its fake? Its probably like jackass, producers just get him to eat random shit (...) Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Nå tror jeg at jeg tar kvelden, runketroll. *vinke* Edit: WTH, Les Stroud tror jeg ikke at jeg har hørt om engang. Hadde han et program i Grand Canyon eller noe? Endret 1. februar 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg