HalogenpæreUtenLys Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Nærmeste til nå x) Helt feil. Disse er både svarte og billigere. Edit: Leif Endret 31. januar 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 41RSZGc-xxw Her ser jeg en video med et koselig våpen og alt en får er en bedriten ebay-sang? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 b-real: :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Prøvde å titte litt på forfattere og slikt her på nettverket da jeg kom over hw.no sin feilmeldingsbilde: http://www.hardware.no/forfattere/ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hehe, bildet er visst ganske nytt fikk jeg høre av Ueland her forlden. Figurene står hos driftavdelingen. ^^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Nærmeste til nå x) http://cgi.ebay.com/Charlie-and-the-Chocol...3%3A3|294%3A200 Det ble søtten meg et impulskjøp av de Charlie and the Chocolate Factory-brillene der. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hehe, bildet er visst ganske nytt fikk jeg høre av Ueland her forlden. Figurene står hos driftavdelingen. ^^ Nytt? Føler det lenge siden jeg så bilde.. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Festlig. :!: Se filmen hos Youtube Endret 31. januar 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hehe, bildet er visst ganske nytt fikk jeg høre av Ueland her forlden. Figurene står hos driftavdelingen. ^^ Det bildet har da vært her i flere år? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Slenger meg med på Pac-Man på den. Forresten: Popcorn med salt og pepper, og cola er prikken over i-en denne kvelden Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Er blitt tradisjon her at man eter pissed arse nøtter på lørdagene. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Ekstremt kjedelig å bo i Halden til tider. Laveste tempratur neste uke er bare -8 grader. Blir nesten flau jeg. Vil ha under -20 for en gangs skyld! Er du syk? DET ER FOR KALDT her da! Bor alle de aktive brukerene på Forumkaféen, kun i kalde strøk? Nå forstår jeg hvorfor de er her.. Ja, det er varmt her inne i kaféen vår. Programvare holder styr på at det er varmt og godt her, Lars holder styr på all maskinvaren sammen med Wheelman, jeg holder styr på musikken, b-real holder styr på at det ikke kommer inn innbruddstyver, Datasmurf lokker inn småjenter som kjøper masse kaker av oss, Venom vasker gulvene og veggene, CypheroN bestiller filmer når vi kjeder oss, og Ueland betaler lokalene vi bruker. Hahah Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Og nå oppdaga jeg at nyeste platyhannen jeg kjøpte i dag, lå dau oppe i vannflata? Noen som vet hvorvidt dyrebutikker har "garanti på defekte varer"? Vannverdiene i akvariet er jo helt fine, så jeg antar at den mest sannsynligvis var sjuk da jeg kjøpte den... Gidder ikke å lage ny tråd på dyredelen av forumet enda, bare for et kjapt spm. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Aaah. Ingenting er som lHarald Sæverud sin Kjempevise-slåtten før man skal gå å legge seg. Endret 31. januar 2009 av Snorre Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Vet ikke hvor relevant dette er, hentet uansett fra et random forum;, Seriøse foretninger selger ikke syk fisk. Dessverre så er det endel useriøse aktører i markedet, dette ødelegger veldig for oss akvariefrelste. Fortell butikken om problemet ditt, og krev pengene tilbake. http://nettakvariet.no/forum/showthread.php?t=17358 Edit: Bedre svar Endret 1. februar 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Er det noen dikt-freaks her? Leiter etter teksten på et dikt som går sånn "I morgon i morgon, men ikkje i dag" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hehe.. Trasig å ta vare på en fisk som allerede har blitt spist en del på av resten av fiskene i akvariet, så jeg skylte den like så greit ned i dass. Å legge den i fryseren tror jeg ikke fører til noe dersom jeg tar den med på Mandagen. Men får bare høre etter når jeg drar dit for å kjøpe nok en hann. Har tenkt å få opp produksjonen med litt flere forskjellige fargede platyer i karet, så må man ha mer enn kun èn hann som allerede er der. Blir jo helt utslitt stakkaren Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg bare lurer. Fiksene får jo unger og greier. Blir ikke akvariet litt overfullt etterhvert? Antallet fisker øker jo eksponentielt. ^^ Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 For de med Opera og trenger et lite tidsfordriv, prøv SimAquarium: http://widgets.opera.com/widget/download/5...page_index=None Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) @Snorre: Fiskene får så absolutt unger. Men platyer er veldig kjekke å holde rede på. De formerer seg på et vis ikke dersom jeg ikke vil det. Har eget fôr som jeg gir dem dersom jeg vil øke produksjonen litt. Har kun platyer, siamesiske algespisere (som vistnok er utrolig vanskelig å få formert) og èn enslig ancistrus (sånn svært algeeter. Så er så absolutt ikke noen fare foreløpig. Platyfiskene er levendefødere, dvs at de føder levende barn og dermed kan de lett bli spist av både mor og far, slik at det ikke flyter over med yngel. Egen babykeeper har jeg som jeg får flyttet ønsket antall yngel oppi og har de der til de blir store nok til at de ikke er noe bytte for resten av fiskene. @HalogenPere: Har brukt så alt for mange timer på det der. Bare ha det stående på og selge litt fisker osv i ny og ne. Endret 1. februar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg