Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Fant ut at denne fotball-kampen begynner 22, så jeg stikker ut likevel.

Ser DU fotball? :dontgetit:

HEhe nei aldri :p Noen venner ser fotball, så derfor gadd jeg ikke henge med de i kveld, men så begynner kampen 22, så da stakk jeg til de alikevel (nå er jeg hjemme igjen) :p

Skal ut snart igjen da.

Men for all del, ser ikke på fotball.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Essa. Fotball er da til tider god underholdning det. Men det at man liker enkelte kamper, er ikke ensbetydende med at det ikke finnes kjedelige kamper, for de er så absolutt til stede ;)

Lenke til kommentar

Da er vi to CypheroN. Jeg synes fotball er dørgende kjedelig. Kan ikke noe for det. Da ser jeg heller på håndball. I den sporten er det jo faktisk litt fart og action. Tror fotball er en sport som virker spennende på grunn av folks følelse av lagtilhørighet. Håndball er faktisk morsomt å se på. Ellers har vi jo kvinnelig sandvolleyball. ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Tror fotball er en sport som virker spennende på grunn av folks følelse av lagtilhørighet.

Så absolutt ikke. Jeg ser stort sett på kamper jeg ikke har noe særlig favorittlag på. Eller mer der jeg håper at det ene laget vinner over det andre. Mitt eget favorittlag er såpass langt ned i wankstership at jeg ikke får sett de uansett på norsk tv. :p

Lenke til kommentar
<3 : ) skjer?
ins. derah?

Neida. Har nettopp spist middag, popcorn, potetgull og hele pakka. Solo også. Nå hører jeg på musikk og browser interwebs...

Skjer hos din 127.0.0.1?

Jeeeg kom nettopp inn, hjem, for å spise litt, så skal jeg ut igjen NU. strakz.

Nesten så jeg skulle ha rapportert deg bare på pur.

Okey.

Stikker ut igjen folks. HF @ café.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Neida. Zkal ikke det shø...

Var det ikke noe sånt skriverier det ble fjernet innlegg for tidligere da? Eller har jeg misforstått igjen? :hm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...