Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

må testes ut..

fant det ikke jeg heller..

edit2: ikke på vintertema.

edit3: tror ikke det er skingreier, har teste 4 skins nå

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Designet jeg kjører heter så enkelt som "Diskusjon.no". :)

Me too, den er best :)

Edit: MAJOR FAIL

post-127711-1233427140_thumb.jpg

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
hvem andre?
Listen over bannede brukere som har utgjort seg som aktive brukere over lang tid i forkant av utestengelsen begynner vel etterhvert å få litt kjøtt på beina, men av nyere kandidater i forkant av Eplefe finner vi vel både Bundy og Skarstad. Jeg vil si at det i OT-baren er en sirkulasjon på rundt 12-24 måneder mellom hver "klikk", med glidende overganger til og fra av nye/gamle brukere. Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Jeg må si jeg liker hvordan forumet fremtoner seg nå som det er litt action i forbindelse med splittelsen av Gamer.no. Det røsker litt i det etablerte og det får en til å innse at diskusjon.no ikke er en bauta som vil bestå til evig tid.. Forøvrig må det være dritt å ha skrevet tusenvis av innlegg for så å bli permbannet.

Lenke til kommentar
Jeg må si jeg liker hvordan forumet fremtoner seg nå som det er litt action i forbindelse med splittelsen av Gamer.no. Det røsker litt i det etablerte og det får en til å innse at diskusjon.no ikke er en bauta som vil bestå til evig tid.. Forøvrig må det være dritt å ha skrevet tusenvis av innlegg for så å bli permbannet.

eg trudde det var slutt på permbanning?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...