Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Sånn. Da var den nye harddisken installert. Deilig med en ekstra TB sånn plutselig. :) Skjønner ikke hvordan jeg klarte meg før da jeg bare hadde 320+200.

Har bare 150 jeg.. *flaux10*

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
De ekte nerdene kjøper seg ikke mer harddisk plass. De stjeler bare lagringsplass på serverne til offentlige etater.

Thank you.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Stefar har rundt 2-3 TB, så jeg får låne litt av han hvis det trengs, men nå bruker jeg ikke så altfor mye plass heller da :)

Lenke til kommentar

Nå er det nøyaktig 3TB i hovedmaskina her. Fikk endelig et skikkelig kabinett jeg kan bruke til de gamle delene nå. I den kommer det til å bli 320 + 200GB. Siden det er et pittelite og lett kabinett (Lian Li PC-V350b) i forhold til hovedmaskina som er et stort og tungt (men dog så vakkert) P182 så kommer den nok til å bli min "LAN-maskin" fremover.

Endret av Lars
Lenke til kommentar
Har bare 226 GB lagringsplass jeg. 44 GB igjen. Må nok kjøpe denne så snart jeg får råd.

Don't! Har veldig dårlig erfaring med MyBook-ene til Western Digital. Broren min sin MyBook sluttet bare å virke en dag, helt plutselig. Og det var på under ett år. Selvfølgelig er dette alltid en risiko med harddisker. Men ... Min MyBook ville ikke fungere mer enn fem til ti minutter om gangen. Kjøp heller en LaCie eller Seagate-disk. Har lest mye negativt om MyBook-ene.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Don't! Har veldig dårlig erfaring med MyBook-ene til Western Digital. Broren min sin MyBook sluttet bare å virke en dag, helt plutselig. Og det var på under ett år. Selvfølgelig er dette alltid en risiko med harddisker. Men ... Min MyBook ville ikke fungere mer enn fem til ti minutter om gangen. Kjøp heller en LaCie eller Seagate-disk. Har lest mye negativt om MyBook-ene.

Åja, takker så mye for advarselen. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...