Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tøffe og Lars Monsen barske.

Lars Monsen er merkelig. x)

Waka-Jawaka: Da legger man seg ikke at all. oO

Får vel vente litt ja. Høre litt på Zappa og sånn først. :ph34r:

Der ja! Smart beslutning! ^^

Datasmurf danser ganske bra, for dem som lurte. ^^

Lenke til kommentar
Jeg vil og se når datasmurf danser xD

Pøff, nå har jeg lagt beslag på ham. xD

En teltur med Lars Monsen og jeg hadde vært en lykkelig kvinne. Jeg elsker barske menn. Men så et program hvor han ikke hadde badet på noen uker. Det var ikke så nice. Barske menn med god hygiene er et must.

Barske menn er bra. Barske menn som absolutt skal leke i naturen alt for lenge er ikke bra. x)

Lenke til kommentar
Får ikke inntrykket av at han leker. Det er vel mer livet hans. Om det er sunt eller ikke kan jo diskuteres. Men han virker hundre ganger mer lykkelig og avslappet enn mange av oss andre, så kanskje det er en primus og litt fiskelykke som må til. Hvem vet.. ;)

Jeg håper virkelig ikke det. Da forblir jeg heller ulykkelig. xD

Lenke til kommentar
Neimen, Nie er jo våken jo :p

Neida, bare later som. ^^

God morgen, btw. ^^

Jeg er dessverre så uheldig av meg, og klønete. Så å sende meg ut i skauen for å bli happy hadde vel endt i verdens første dødlige angrep fra hare eller noe.

Okies, bildene i hodet mitt nå var hysteriske. xD

God Kveld

God morgen. ^^

Lenke til kommentar
Får ikke inntrykket av at han leker. Det er vel mer livet hans. Om det er sunt eller ikke kan jo diskuteres. Men han virker hundre ganger mer lykkelig og avslappet enn mange av oss andre, så kanskje det er en primus og litt fiskelykke som må til. Hvem vet.. ;)

Jeg håper virkelig ikke det. Da forblir jeg heller ulykkelig. xD

Det er jo gøy med tur i skogen med telt og fiskestang? Da føler man jo seg så hjemme. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...