Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Spørs vel om det var med vilje eller ei det da.

Vann på bokse er aldri moro.

Kan jo hende at det var et hint;)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Uff ja. Kaldt vann der er ikke gøy :p Sovnet i fellesrommet i ei fritime på sisteåret allmen jeg. Selvfølgelig var det en gjøk som helte kaldt vann over hele meg. Han fikk svi. Helte store deler av en farrisflaske over han (og macbookpro-en hans, så jeg etterpå) og fikk litt hevn. Så ingenting, gikk rolig bort og gjorde det. Hevn er deilig.

Lenke til kommentar

Haha, nice. WH40K DoW:Soulstorm virket som grei underholdning for 5euro på steam. Jeg er overrasket, mye har skjedd siden orginalen. Dette er jo faktisk gøy :D

Tapte (ja faktisk.) ett slag nå, etter 1t40min. Jeg liker strategispill som ikke blir for enkle. spiller jo tilogmed på normal :O

Lenke til kommentar

PC Gamer UK hadde review av DOW2 i siste utgaven (februar). Det er visst VELDIG annerledes, mere et Diablo style hack n slash spill enn RTS. Det er ikke en eneste bygning å bygge, eller en eneste ressurs. Du får 4 squads med masse RPG-stats og spesialskills, og styrer commander unit som er en slags ubergud unit, og de andre squadene har typiske roller som sniper, artilleri, tank osv.

Men i multiplayer er det vanlig RTS med bygninger og flere raser tilgjengelig for spilling.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...